Moldvarp Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 faen da.. Vist det stemmer det fyren oppi der skreiv, at så lenge 3 eller flere hjul er nok til at Klasse B funker, så vurderer eg nærmest 1. Kjøpe knastedekk til den til vinteren bare, eller bare skyte noen pigger i dekka! *haha* Kjøre bak en saltebil med en sånn! *Pføy* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kan den kjøres på motorveien? Eller går den ikke så fort? Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Kan den kjøres på motorveien? Eller går den ikke så fort? Kan du kjøre Lett-MC på motorvei? I så tilfelle så kan du vel kjøre 100cc versjonen på motorvei og. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 hvorfor lett mc lapp for dette når den har fire hjul? atv kjøres jo med klasse B ikkesant? A1 lappen er dyr Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Husker jeg ikke veldig feil, så var det en som fannt ut at det var lov å kjøre den med bil lappen. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Kan den kjøres på motorveien? Eller går den ikke så fort? topphastighet på rundt 100 mener jeg selger sa. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 sakset fra vegvesen.no angående klasse b: Gir også rett til å kjøre Tre- eller firehjuls motorsykkel Klasse M kode 147 definisjon av motorsykkel Motorsykkel 1. Motorsykkel: Motorvogn registrert som motorsykkel, i henhold til kjøretøyforskriften eller som er registrert som motorsykkel i henhold til tidligere forskrifter om kjøretøy. Motorsykkel er etter kjøretøyforskriften definert til å gjelde motorvogn med to hjul, med eller uten sidevogn. Tre- eller firehjuls motorsykkel, registrert i henhold til kjøretøyforskriften, omfattes ikke av begrepet motorsykkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 nå er den å observere i oslo's gater, så vær på vakt folkens!! ikke kjør over kompisen min den første uka iaffal... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
748R Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hehe, detta er gøy:thumb Angående Hva førerkort du må ha veit jeg ikke, men står tung motorsykkel i papirene........ Siter Riding Dirty.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg