DevilsTower Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Så en fin en nedi Sverige, men har bare bildet på mobilen, så må få det over her først. Kan nevnes at det står GUL 240 på en mercedes:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Noen som sto å fyllte Diesel på Esso stasjonen her idag! Måtte bare ta et bilde:-P håpe for han sin del at det var bensin han tanka.. en nesten nabo som hadde en mustang med H 514. Innbille meg at H sto for hornindal å 514 for antal meter dybde på honndalsvatne som er djupaste innsjøen i europa *skryte* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Er Honndalsvatne og Hornindalsvatnet (som jeg mente var den dypeste) det samma..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Er Honndalsvatne og Hornindalsvatnet (som jeg mente var den dypeste) det samma..? yes alle honndøle sei honndalen, men "egentli" er det hornindal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jepp bare honndølen som snakker dialekt Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jepp bare honndølen som snakker dialekt det heite honndøle :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Denne var jo gøy Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trucker Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hehe, den skjønnte jeg... Var jo egentli ikke så vanskeli da.. Siter 2001 VW Passat V6 TDI 4-Motion http://www.nordmoregatebilklubb.com Nestformann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milne Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Mangen bra der ja.. :D Likte den første V8HAHA ;) Såg en i sverige med PUL*** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 For å ramse opp turen gjennom sverige, så så jeg disse, og mange andre: ACE (best) WTF WKD (Wiked) WOT (forkortelse for w00t, anyone?=P) PUL GUL 240 BMW Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Både søstra mi og jeg har biler med regnr -- 32666 :) en vw og en volvo Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Er ofte der jeg bor, har også sett KUK flere ganger, http://home.no/fres/rart/skilt.jpg Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 så denne forrige fredag på vei fra fredrikstad til moss på e6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 I sommer så jeg en tysker med SAW, "tilfeldigvis" var det en stasjonsvogn dukenukem Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg