Lance Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kjekk sak:D: Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 jah.. der vil du hvertfall passe på når man er på sin lokale minimarked! vil ikke ha "dør mot dør" bump der nei.. det syns nok litt vel bra ja :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kjipt med stein sprut problematikken vi har i norge da. Er jo liksom ikke bare bare å rubbe og polere opp denne heller hvis det skjer noe. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kjipt med stein sprut problematikken vi har i norge da. Er jo liksom ikke bare bare å rubbe og polere opp denne heller hvis det skjer noe. Hihi. lure på hvor mye omlakk, oi ommgullering (mente jeg) koster?:fatality: Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 trenger jo ikke tenke på farge skille der da :) hehe.. er vel fult mulig å bare hive på et par lapper der hvor det er steinsprut eller andre skader, så er den go som gull (bokstavlig talt) igjen! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Nei er ikke ment for norge Den der gitt, synes det er litt teit med biler i gull o.l uansett jeg da Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hihi. lure på hvor mye omlakk, oi ommgullering (mente jeg) koster?:fatality: ca 95.000 euro.. Minus interiøret. :hello: Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Er det ikke Boxster en "billig-Porsche"? Correct me if I'm wrong. :P Men den var stili :D Synes denne var fetere enn kromma bmw-en til dubai folka:) Eller var det en Audi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 kunne no gulla en carrera gt når dei fysst ska gjere sånnt.. :rolleyes: men de va jævla fint på bilde nede te venstre! men verdt de? neh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg