MrHenrik Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Vel, her er resten ifra meg :) Håper det faller i smak! Kule bilder! :) - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Kule bilder! :) - Henrik du har ikke noen å tilføye du da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 er det ingen som har noen filmer? jeg ser at no secret paralelldrifter med kenneth. dette må vel noen ha klart å filma ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 er det ingen som har noen filmer? jeg ser at no secret paralelldrifter med kenneth. dette må vel noen ha klart å filma ? Var egentlig ikke så mye å se på. FSR. prøvde seg en tur i NO SECRET bilen, men uten videre hell. Tror ikke bilen var helt riktig satt opp. Dem slet hele dagen, så fryktelig vanskelig ut å kontrollere. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Vel, her er resten ifra meg :) Håper det faller i smak! Næh, sjekk den frekke lille konebilen i refleksjonen på den toytaen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Flotte bilder. Skulle ønske jeg ikke jobbet på lørdag... Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Var egentlig ikke så mye å se på. FSR. prøvde seg en tur i NO SECRET bilen, men uten videre hell. Tror ikke bilen var helt riktig satt opp. Dem slet hele dagen, så fryktelig vanskelig ut å kontrollere. He he, det var så tydelig ja :shake No Secret bilen er en håndfull ja. Funker noenlunde på Rudskogen, der man får litt fart, men på en parkeringsplass var den håpløs. Super laggy og dårlig grep. Strengt tatt kjørte vel Tom Ole bedre med bilen enn jeg gjorde :D Men når det er sagt så ligger det noen filmsnutter her: http://forum.club-honda.org/showthread.php?p=253265&mode=linear#post253265 Twin donuts har vi i det minste litt peil på :m'm: Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 He he, det var så tydelig ja :shake Ikke vant til å se deg snurre slik gang på gang ;) Så ut som du hadde litt å jobbe med ja, hehe. Twin donuts var fet å se på :thumb Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 du har ikke noen å tilføye du da?? Kun dette, av bilene til Leif og Stian: - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Mye feite pics:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg gikk glipp av hele treffet som vanlig, men fyflate så oversvømt det så ut der! Haha, den gule Amazonen med røde flammer og altfor store bakhjul har jeg sitti i og hørt på. Den stod hos en som skrudde på den. Den er utroolig harry. Var det ikke en som skulle ha den i stand-up komi-show? Dessuten håper jeg det er gjort noe med understellet, for den hekken var stiv.. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg