Tone Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 har en E36 og når jeg bremser ned så rister det veldig i bremsepedalen og bilen hopper framover hva kan det være?kan det være at bremse skivene er skjeve foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 hva mener du med hopper framover? men hvis den rister i pedalen og i rattet er bremseskivene skeive... Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Rister det i pedalen er det ganske sikkert skivene ja Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kan være ett problem på E36 dette med skjeive skiver.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 jeg mener at den rykker når jeg bremser ned... da kan det nesten virke som om skivene er skjeve:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Er nok skivene det ja. Hvis det hadde ristet i rattet så hadde det mest sannsynelig vært en kalipper som hadde gått trøgt. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 rister like mye i rattet som i pedalen ved skjeve bremseskiver foran. sjekk om det ikke er en kalipper som henger på, blir standard bremseskiver varm over lengre tid kan den slå seg å bli "skjev". Ta også å kontrollere bakre bruforinger foran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg