Gå til innhold

Sprauten sin Mk2

Ranger emnet

Sprauten

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde Golfen på EU her om dagen, å det kom seg på 2stk 2'er feil, hvorav den ene var sporvidde bak på begge dekkene...

Jeg kjører på 205/45x16 nå, men så har jeg 2stk spille nye 205/50x16 liggende! Så kommer spørsmåle, blir det for trangt med 50 profil? jeg synes det så pitte litt trangt ut, men hva tror dere? Det er jo bare for å få den godkjent å kjøre ut sesongen med, bytter antaglivis felger til neste år uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Hm, satt å browset etter noen tips til golfen her om dagen, å endte opp på følgende side: http://www.vwgolf-mk2.com/emygolf.html

Det skinn interiøre han har der, er det orginalt til mk2? Å om det er det, er det innmari vannskelig å oppdra? Det såg så jævli stili ut!

Et annet spørsmål, skal hive meg på instrument belysingen nå, skifte fra grønt til blått lys, å har skaffet meg en liten "walkthrough" på hvordan det skal gjøres, men det blir ikke nevnt tjukkelsen på det blå filtre han skifter ut, noen som har peiling på det? Har et lite lager med lys filter liggende, men det er for teaterbruk, tror det er snakk om 2-3mm tykt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3mm blir vel litt i tjukkeste laget da, Sprauten. Vet ikke hvordan det står til med øyemålet ditt, men jeg ville ha prøvd det filteret du snakker om bare for å ha prøvd. ;) kos

Heiheihei! Det er sant, det er ikke snakk om folie her, det er sånn shizz som brukes på 1000watts spotter, din jævla dizzer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså! ikke meningen å disse. :hellothere: Bare sier at du burde prøve. Hvis du finner ut at det ikke passer så finner du sikkert slike ark på ei ark-sjappe lr no... ;) koster sikkert ikke slipset heller!

Hah, nei, va jeg som var litt kjapp i avtrekkern der, viste seg at de var 0.7mm tykke...:hellothere:

Noen som har peil angående skinninterøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider