|Massern| Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hmm.. vil nå påstå å si at G60 bredderene er hakke breiere bak jeg.. ser iallefall slik ut fra de jeg har og til de med originale g60 breddere At de er breiere bak er ikke noe jeg har fått med meg. Bak så har jeg kun sett en type bredde angående G60/GTi-skjørt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 At de er breiere bak er ikke noe jeg har fått med meg. Bak så har jeg kun sett en type bredde angående G60/GTi-skjørt. skal vi sloss? :hello: neida! de er litt bredere bak enn GTI.. er ikke snakk om velig mye i grunn Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Som vi ville sagt det på Toten: Dæ kæn vi da! Hehe:op: Oki, da har du sikkert rett da. Jeg har hverken sett eller hørt om forskjell bak. Kun foran. Men det kan ikke være snakk om så mange millimeterne uansett:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Er vel 4k på Eyecandyracing det koster. Er ikke verre enn det. Dette gjelder kun foran så det er sagt:) Det var jo rimelig for et justerbart senksett, trodde det kom på rundt 6-7k jeg! De så reale ut de der ja, de er på budsjett for neste lønning :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 4.735,00kr kostet det visst nå. Men dette er uansett ikke noe upris for justerbart. Mer lønnsomt å kjøpe seg justerbart når man først skal kjøpe no. Spesielt når det ikke koster mer for et brukbart justerbart senkesett. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 skal vi sloss? :hello: neida! de er litt bredere bak enn GTI.. er ikke snakk om velig mye i grunn ja dem er det.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hadde Golfen på EU her om dagen, å det kom seg på 2stk 2'er feil, hvorav den ene var sporvidde bak på begge dekkene... Jeg kjører på 205/45x16 nå, men så har jeg 2stk spille nye 205/50x16 liggende! Så kommer spørsmåle, blir det for trangt med 50 profil? jeg synes det så pitte litt trangt ut, men hva tror dere? Det er jo bare for å få den godkjent å kjøre ut sesongen med, bytter antaglivis felger til neste år uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hvor blir det av bildene av bredderne da? Synns du ikke publikum fortjener å se hva du har fått til? :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Har du ikke noen andre hjul å sette på under EU-kontrollen? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hm, satt å browset etter noen tips til golfen her om dagen, å endte opp på følgende side: http://www.vwgolf-mk2.com/emygolf.html Det skinn interiøre han har der, er det orginalt til mk2? Å om det er det, er det innmari vannskelig å oppdra? Det såg så jævli stili ut! Et annet spørsmål, skal hive meg på instrument belysingen nå, skifte fra grønt til blått lys, å har skaffet meg en liten "walkthrough" på hvordan det skal gjøres, men det blir ikke nevnt tjukkelsen på det blå filtre han skifter ut, noen som har peiling på det? Har et lite lager med lys filter liggende, men det er for teaterbruk, tror det er snakk om 2-3mm tykt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 2-3mm blir vel litt i tjukkeste laget da, Sprauten. Vet ikke hvordan det står til med øyemålet ditt, men jeg ville ha prøvd det filteret du snakker om bare for å ha prøvd. ;) kos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 2-3mm blir vel litt i tjukkeste laget da, Sprauten. Vet ikke hvordan det står til med øyemålet ditt, men jeg ville ha prøvd det filteret du snakker om bare for å ha prøvd. ;) kos Heiheihei! Det er sant, det er ikke snakk om folie her, det er sånn shizz som brukes på 1000watts spotter, din jævla dizzer! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Såså! ikke meningen å disse. :hellothere: Bare sier at du burde prøve. Hvis du finner ut at det ikke passer så finner du sikkert slike ark på ei ark-sjappe lr no... ;) koster sikkert ikke slipset heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Såså! ikke meningen å disse. :hellothere: Bare sier at du burde prøve. Hvis du finner ut at det ikke passer så finner du sikkert slike ark på ei ark-sjappe lr no... ;) koster sikkert ikke slipset heller! Hah, nei, va jeg som var litt kjapp i avtrekkern der, viste seg at de var 0.7mm tykke...:hellothere: Noen som har peil angående skinninterøret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Lol! :win Jeg visste at øyemålet ditt var på tryne.... (haha! på tryne faktisk) :hammer Huff... på tide å legge seg! Sikkert noe som vet noe om hudkrakker til golfen din. ;) Er jo bare å spørre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg