Gå til innhold

min bruksbil, Golf III

Ranger emnet

vwidar

Anbefalte innlegg

Smaken er som baken. Jeg syns det var drittøft. Endelig noen som tør å skille seg ut, og det er jo fett også.

Eirik

jepp. det er det jeg tenker og! nesten alle skal jo ha klarglass, golf IV lykter osv!

er jo artiere meed en bil som skiller seg litt ut!!

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Smaken er som baken. Jeg syns det var drittøft. Endelig noen som tør å skille seg ut, og det er jo fett også.

Eirik

Etter det jeg har lest av innleggene dine så er det jo nesten ikke lov å skille seg ut.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er styrt av tråden til Polo Classic skjønner du, og skal derfor belære alle med hva de skal gjøre :rolleyes:

Patetisk spør du meg!

Alle må vel få lov til å gjøre som de vil med bilene sine uten at han skal rakke ned hele tiden.

Sorry OT

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er styrt av tråden til Polo Classic skjønner du, og skal derfor belære alle med hva de skal gjøre :rolleyes:

Unnskyld, men hva? Jeg ser dette som nok en ødelegging av en tråd, denne gangen vwidar sin.

Folk må tørre å skille seg ut, de må bare se hva som er pent og hva som ikke er pent. Er det ikke pent, ja da er det ikke pent. Skrap idéen. Men det må være en grunn til at land som USA og UK ikke bruker hauger av penger på biler og gjør dem tøffe av den grunn, i motsetning til Norge og Tyskland, hvor dealen er å bruke mest mulig penger for å gjøre slik alle andre gjør. For meg er en hellakkert Golf med originallook langt bedre enn en bil full av deler absolutt alle andre er. Tør jeg nevne Angel Eyes og Crystal Clear? Eller bagdeless griller og annet fjas? Originalitet er det jeg er ute etter, noe vwidar etter min mening har klart helt perfekt. Bilen hans er nydelig!

Og kremt, ja, du poster dritt, etter dritt, pluss mer dritt.

Sorry litt OT her, vwidar.

Mvh Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess.. Har til og med kjørt med 6stk i bilen, og fortsatt gikk det bra.. Stivt som et hælvete:D

Åssen ser hjulbuene bak ut..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

under bredderne? har ikje tatt mot til meg og sett etter!

Regner med at han hintet til Burny med 6 i bilen. :P

Hvordan lykter har man handlet inn, forresten?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff bil, syns det var kult me sota foran jeg, ikke så ofte man ser det så.

blir dette bilen du ska bruke penger på nå da, så du skulle selge jetta'n.

ser ut for at det blir det ja, men om ingen kjøper jetta'n så må det nok gå litt til den igjen og...

Regner med at han hintet til Burny med 6 i bilen. :P

Hvordan lykter har man handlet inn, forresten?

Eirik

bilde av lyktene

lykter.jpg

De er faktisk helt strøkne du:) hehe

men nok OT her på meg nå, kommer snart nye bilder i min egen tråd.

Tror soting av ruter hadde gjort seg på denne røde bilen, samt. noen 17" felger.:)

har tenkt på det me soting, men lure på hvordan jeg skal gjøre det, mørke bakruter, bare litt toning bake, eller ta alle vinduene?

men det blir ikke med det første, skal kjøpe meg ei bruktbakluke og få cleana før det tror jeg =)

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider