Gå til innhold

min bruksbil, Golf III

Ranger emnet

vwidar

Anbefalte innlegg

Sjefslykter:)

Men åssen er det å få godkjent sånt da? For blir vel rødt skinn i lyset?

har ikke anels på hvordan det blir med godkjening! får bare prøve og se!!

men rødt skinn i lystet hade jo bare vært stilig å fått!!

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

har fått eksospotta og armlene så det en nå montert, ble digg med armlene: rock :

har også fått montert kn-filter,har fått eksospotta og armlene så det en nå montert, ble digg med armlene: rock :

har også fått montert kn-filter, skal lage en rør som er lengre, var bare ett jeg hadde liggende...skal og lage varmeskjold

knfilter.jpg

B&B Racers

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde man ha varmeskjold?

Ellers, begynner jeg bli bra dette.

Bilder av eksos da? DTM potte eller?

Har selv 2*76mm nå, syns det er passe perfekt:) Sammen med K&N filter så høres det seriøst ut som en VR6 :D

har Oval DTM, 135 x 75 mm , er litt skjevt på, derav ikke bilde!!! får fikse det en annen dag...

blir vel ikke så mye varme frame med luftfiltret, men tenkte at det ville se bedre ut...får se hvordan det blir.

lyden er mye bedre nå en orginalt ja! utroli mye bare det lille filtret gjør.. hvordan har du gjort det da?

B&B Racers

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har Oval DTM, 135 x 75 mm , er litt skjevt på, derav ikke bilde!!! får fikse det en annen dag...

blir vel ikke så mye varme frame med luftfiltret, men tenkte at det ville se bedre ut...får se hvordan det blir.

lyden er mye bedre nå en orginalt ja! utroli mye bare det lille filtret gjør.. hvordan har du gjort det da?

Jeg har gjort samme som deg, bare et litt større filter. Så har jeg lagt det oppi boksen. Bør vel lage meg et varmeskjold jeg og, så blir ikke lufta så varm.. For sikkerhets skyld..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oval :disco

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider