Gå til innhold

Min Passat

Ranger emnet

MiNDFLaRe

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har jeg gått til innkjøp av en '98 Passat stv 1,9 Tdi 110hk.

Hvor er det greit å kjøpe styling til denne? Har sett litt på NBS, men er det noen andre på markede som er seriøse?

Og hvordan er muligheten for å bytte dump-vent? Og hvor er det greit å chippe/software-tune bilen? Skal jo tross alt være en familie-racer! :thumb

Bilder kommer så snart jeg får hentet bilen fra klargjøring...

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa det finns det! men er ikke der originalt, og hvis man setter det på så har det ingen funksjon utenom lyden i tilegg er det ikke bare å sette på en dump, man trenger en el krets til å styre den, da du ikke har noe vacuum og hente noe sted.... ihvertfall ikke som skifter mellom vacuum og trykk slik som på innsuget på en bensinturbobil!

jeg ville ha dette selv en gang i tiden, noen år sia, men fant ut at diesel kakling og dump lyd bare blir for dumt!!

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg vil medele om at jeg ble pappa til Angelica (4,5 kg & 50 cm lang) Onsdag 13/9 kl 12.09...men etter hard kjemping og alvorlig sykdom, gikk hun fra oss Torsdag 14/9 kl 18.53..

Jeg vil antageligvis være borte fra all forum virksomhet en stund...

På gjennsyn, Patrick

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så vannvittig mye..

Må være noe av det mest værste som kan skje :(

Har en helt lik bil som deg og anbefaler deg å ta turen innom ES Tuning

Har chip og greenfilter på min og er meget fornøyd

Mvh