guljetta Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Har tenkt til å gå til anskaffelse av en 142. og da lurer jeg litt på hva jeg bør se etter av feil som kan være med bilen. (noen vanelige feil?) også lurer jeg på om det er lov å kjøre uten fram fangeren på?? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 rust i kanaler hjulbuer reservehjuls brønn. og ellers i gulv Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 innerskjermer forran, i fronten mot front plata, panser fester, under baksetet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 innerskjermer forran, i fronten mot front plata, panser fester, under baksetet takk for tipsene.. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg