CorraDon Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Tittet i går på vakumslangen som går fra innsug til hjerne, da jeg ser at denne er litt slitt, slik at stoffet som beskytter slangen var slitt bort. Tok derfor å kappet av ca 1,5 cm, og lurte på om dette er noen krise? Har hørt snakk om at det er veldig viktig at denne slangen er akkurat så og så lang, men noen som kan si om dette har noe å si? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 det har visstnok veldig mye å si, så MAP sensoren i hjernen får riktig signal. eller noe i den dur. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Mhm, var noe slikt jeg og trodde, men er usikker på om det kan ha så mye å si? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 1000mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Mhm, var noe slikt jeg og trodde, men er usikker på om det kan ha så mye å si? hvis det er feil mål i lengde og innsidemål på denne slangen så vil map-sensor få feil singaler og den kan gå inn i nødmodus. Da går bilen som en bøtte med møkk :hello: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 for å si noe Polo kommer til å si om et par minutter, har ikke G60 nødmodus, men det VIL fucke opp tenninga og timing. Så den vil ikke gå like bra, og det kan potensielt skade motoren i lengden. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Jeg vet om søkefunksjonen, men vil noen bekrefte igjen hvilken lengde det er? 1000mm som fluto sier? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 mhm, 1000mm. aka. 1.000 meter :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Oki, takk takk!;) Får legge slange herfra til månen jeg;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg