Gå til innhold

S: 1994 Toyota Supra TwinTurbo (350.000,-!!!!)

Ranger emnet

@lpher

Anbefalte innlegg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1249977&template=default

Oppdatert annonse med ALLE fakta om bilen finner du her:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=191147#191147

Dette anlegget KAN følge med ;)

Headunit: Pioneer DEH-P88RS

Frontspeakers: Rockford Fosgate Type RF 6,5" components

Rearfill: Rockford Fosgate Power 6,5" Coaxials

Boot-speakers: Rockford Fosgate Power 6,5" Coaxials

Amp front/rear: Rockford Fosgate T80004

Amp Sub: Rockford Fosgate T20001BD

Subs: 2 x Rockford Fosgate T112D4

Ring eller send mail om det er noe du lurer på :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Heftelser er ikke farlige (så lenge det bare er salgspant).

Det viser bare at det er tatt opp lån med pant i bilen da den ble kjøpt, noe de fleste gjør når de kjøper en så dyr bil.

Bare påse at pantet blir slettet så er det helt uproblematisk å handle bil som det er pant på.

Skjønner... Dvs at bilen koster 280k, og man tar lån på 280k, trenger ingenting selv, men salgspant i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der er veeldig lekker bare så det er sagt. Hvis du synes fargen er stygg så lyger bildene.

Takker for oppklaringen der :) Joda, Anthracit-fargen MÅ sees... Jeg har enda til dags dato ikke sett (eller fått til å tatt selv) ett eneste bilde som gjør den skikkelig justice ;)

En annen ting er at alle som ikke har prøvd supra med automat selv...ser ut til å ha denne latterlig nedsettende holdningen til Manumatic-kassa som sitter i Supran :) Det som er desto artigere er at det er omtrent INGEN som prater dritt om den ETTER at de har prøvd den ;)

Om jeg skulle kjøpt en ny Supra nå...for bruk til mer enn kanskje bare annen hver helg i sommerhalvåret...så hadde jeg ikke nølt med å fått tak i en manumatic enda engang! :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skabu: Det er ikke heftelser på bilen ;) Jeg innfridde lånet på bilen i februar i år...men det ser ut til at bankforbindelsen min har klussa til meldinga som skal gå automatisk til brønnøysund om at lånet er innfridd :) Dette vil bli fikset i løpet av noen dager :)

Så med andre ord...bilen koster 360.000,- ...no more, no less ;)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...