Lindurt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hvor kan jeg høre på drivknuter til passatn, såm ikke er svindyre..?? Jeg har en 98mod 1.9tdi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Gå inn her, trykk på knappen til venstre, reservedeler & tilbehør, så navigerer du deg frem til din bil. Siden har blitt oppdatert og er nå meget informativ vil jeg si :) http://www.mekonomen.no/ Nå funker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 den linken funka ikke da... men kan jo gå inn på mekonomen sine sider...:P:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 autospar er billigere.. der koster de 1036,- ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg