Gå til innhold

Golf 2 mellom 0-10 000kr ønskes kjøpt!

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var vel kanskje litt langt unna for min del. Noe særlig over 20 mil orker jeg ikke å dra når det gjelder en så billig bil.

Veit ikke om denne er nevnt, men... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1231537 jaja :) Den virka svært OK!!!

Kunne jo vært noe, men så ut til at den hadde "feil" rødfarge på bildene, og gidder ikke å polere hver dag for at bilen skal se rød ut.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

|Massern| bilen min går billig nå hvis du fortsatt er keen, må bare bli kvitt den. Har ikke råd til å la den stå.. Hater å være student!

Kom med en bra bud så skal jeg vurdere det.. Da kan du jo evt sette den på veksted for å fikse den..? =)

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har alt en 16v som står ute her. Og igrunn kun ute etter en billig bruksbil nå, som jeg kan ha en stund, forså og kjøpe noe med litt grommere motor igjen.

Bilen jeg kjøper nå skal vel på en måte brukes til å få skaffet noen "gromdeler", som jeg skal monteres på den til jeg får en annen Golf igjen, som det skal flyttes over på:) Derfor skal jeg ikke ha så dyr bil nå.

Dessuten så er jeg ikke ute etter en 90-look Golf, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dønn original, lakkert for 2 år siden, årsavgift betalt, EU-godkjent i 1.5 år til, type rød, 4-dørs, små fangere og ellers ganske så grei vil jeg tro. Starter ikke etter motorbytte, men dette er neppe et stort problem siden det er en forgasser.

Forhåpentligvis, og mest sannsynlig så drar jeg ned til Skien i neste uke og henter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider