Camarogeddon Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Poster på ny i dette forumet da jeg har fått følelsen av at det er endel av de som leser dette forumet som er fra området. Vi er 4 studenter med bilinteresse som for øyeblikket er på let etter mekke/lagringsplass for bil i Porsgrunnsområdet. bør helst være plass til 4 biler. er interessert i det meste fra industrihall til et eller annet bygg ute på landet. Gjengen skrur div bil; noe tysk, noe japse, og meg som driver med US. hvis noen leier ut, eller vet om noen som leier ut, send meg en PM. på forhånd takk, -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Får ikke håpe du synnes jeg ødelegger innlegget ditt nå, men hva betaler folk for å leie lokaler rundt i landet? Bare nyskjerrig. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Jeg har fått lov til å låne litt plass i lokale til kameraten min til jeg finner meg noe selv. Det er 12x4m, han betaler 10 000 i året for det. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 umek: ingenting galt i det spørsmålet.. men den prisen vil nomalt være veldig avhengig av hvor i landet du bor, osv.... mekkeplass i oslo er f.ex temmelig dyrt, etter min erfaring.. -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hadde et tillbud her i trondheim med mekkeplass på ca 60kvm, løftebukk, og en kraftig parafinvarmer, 3000 i mnd Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 hadde et tillbud her i trondheim med mekkeplass på ca 60kvm, løftebukk, og en kraftig parafinvarmer, 3000 i mnd Er det noe ledig der nå eller? altså dette i trondheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 350 kvadrat varme isolert varmt\kaldt vann med sluk i gulvet. 6000 mnd. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Ring Hauk Motors, Muligens de har noe ledig på Skottfoss bruk... Mye mennesker der vet jeg men stadig nye deler av bygningen som blir leid ut...:hellothere: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg