Gå til innhold

Monoblokk anbefalinger?

Ranger emnet

KriegHeim

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal ha meg ny monoblokk til bilen, har hatt en Audison LRX1.400 fra før, den spilte bra, men ønsker meg noe som er litt kraftigere, men ikke dyrere.

Har sett litt på hifonics forsterkere, får den største brutus forsterkeren for 3500 ferdig inn fra statene :

BXi 2006D 2000-Watt x 1 RMS @ 1-Ohm

Har akkurat nå ett 12" wild beast 2 ohms element, vurderer å få tak i ett til, så sakene blir kjørt i 1 ohm

Tenkte jeg skulle se hva det norske markedet har å tilby, så kom derfor med gode tips. Bør ikke bli noe dyrere enn 3500-4000

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen specs på elementet?

Produkt : Cadence Wild Beast 12-2

Kategori : 62

Bestillingsnummer : 10071

Pris: : 3995,-

Størrelse : 12"

Salgseining : stk

Beskrivelse : Basselement 2 Ohm

Tekniske data : 700/1400W

Tilleggsutstyr : undefined

Alt jeg fant akkurat nå, men tror ikke jeg skal ha dette elementet for resten av livet

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg velge dynabel når det er så mye annet bra på markedet?

Det var vel dagens beste spørsmål..

Koster ikke en Helix Dark Blue noe i nærheten av budsjettet ditt ??

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Lanzar OPTI2000D på mine 2xRF Power T1 woffere.. kjører på 1 ohm. Funker som rakkern. Denne koster vel rundt 4200kr ferdig importert ifra http://www.megabillig.com . Anbefales (jeg er iallefall fornøyd), WB er jo også endel mer lettdrevne enn RF'ene mine. Planen min var også WB, men de var desverre nesten ikke å oppdrive i akuratt den perioden, så da ble det RF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket han har fra før er nå vel produsert i Italia da. Og det er jo forskjell på kvaliteten på ting som er laget i Kina også.

Ja, audison forsterkeren hadde kvaliteter som overgikk det meste av hardcore made in china varer.

Ser den har blitt noe forbedret nå, noen som har testet den nye versjonen og vet om den er bedre enn den gamle?

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider