KriegHeim Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hei. Skal ha meg ny monoblokk til bilen, har hatt en Audison LRX1.400 fra før, den spilte bra, men ønsker meg noe som er litt kraftigere, men ikke dyrere. Har sett litt på hifonics forsterkere, får den største brutus forsterkeren for 3500 ferdig inn fra statene : BXi 2006D 2000-Watt x 1 RMS @ 1-Ohm Har akkurat nå ett 12" wild beast 2 ohms element, vurderer å få tak i ett til, så sakene blir kjørt i 1 ohm Tenkte jeg skulle se hva det norske markedet har å tilby, så kom derfor med gode tips. Bør ikke bli noe dyrere enn 3500-4000 Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 har du noen specs på elementet? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 har du noen specs på elementet? Produkt : Cadence Wild Beast 12-2 Kategori : 62 Bestillingsnummer : 10071 Pris: : 3995,- Størrelse : 12" Salgseining : stk Beskrivelse : Basselement 2 Ohm Tekniske data : 700/1400W Tilleggsutstyr : undefined Alt jeg fant akkurat nå, men tror ikke jeg skal ha dette elementet for resten av livet Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 da tror jeg dynabel monoblock til 3000 kr skulle klare jobben. det er anbefalt til dynabel dy9412 elementene som er på 800/1600w Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 1200 wrms i 1ohm er det ikke??? Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hvorfor skal jeg velge dynabel når det er så mye annet bra på markedet? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hvorfor skal jeg velge dynabel når det er så mye annet bra på markedet? Det var vel dagens beste spørsmål.. Koster ikke en Helix Dark Blue noe i nærheten av budsjettet ditt ?? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hva med å skaffe en LRx til? :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hvorfor skal jeg velge dynabel når det er så mye annet bra på markedet? for og få noe som de fleste ikke har feks, helix, focal, RF, og all den bajsen dær Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 for og få noe som de fleste ikke har feks, helix, focal, RF, og all den bajsen dær Jeg ser på dynabel som billig kinesisk bajs Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Jeg har Lanzar OPTI2000D på mine 2xRF Power T1 woffere.. kjører på 1 ohm. Funker som rakkern. Denne koster vel rundt 4200kr ferdig importert ifra http://www.megabillig.com . Anbefales (jeg er iallefall fornøyd), WB er jo også endel mer lettdrevne enn RF'ene mine. Planen min var også WB, men de var desverre nesten ikke å oppdrive i akuratt den perioden, så da ble det RF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Jeg ser på dynabel som billig kinesisk bajs og faktisk samme landet som produsererer de andre merkene og, bare dyrere Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 og faktisk samme landet som produsererer de andre merkene og, bare dyrere Merket han har fra før er nå vel produsert i Italia da. Og det er jo forskjell på kvaliteten på ting som er laget i Kina også. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Merket han har fra før er nå vel produsert i Italia da. Og det er jo forskjell på kvaliteten på ting som er laget i Kina også. Ja, audison forsterkeren hadde kvaliteter som overgikk det meste av hardcore made in china varer. Ser den har blitt noe forbedret nå, noen som har testet den nye versjonen og vet om den er bedre enn den gamle? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 er en vesentlig forskjell på dynabel og Audison Daniel...og da prater jeg ikke om prisen;) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg