Gå til innhold

Monoblokk anbefalinger?

Ranger emnet

KriegHeim

Anbefalte innlegg

kan hende det ja, men har også hørt at dynaBel produseres i norge, stemmer det?

ot odd helge hvordan bil kjører du?

Dynabel produseres ikke i Norge!

Det aller meste av denne type elektronikk prodseres i Kina, men kvaliteten varierer veldig. Noe er faktisk MEGET bra :)

I forhold til pris er uansett mye derfra ganske bra.

PS: jeg synes forresten nicket ditt er litt misvisende, i kombinasjon med bildet av bilen som heller ikke er din...

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dynaBel BF4501, BF2502, BF7501 er IKKE produsert i kina. Så vet dere det.

Korea ?

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kvalitetsmessig er det en kjempe forskjell på kina og Korea.

Til en viss grad har du rett. Det er derimot ingen universal regel. Det finnes dårlige produsenter i Korea, akkurat som det finnes gode i Kina. Det viktigste er ikke hvor produktene blir produsert, eller av hvem, men HVORDAN, og med hvilke tolleranser.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Skal ha meg ny monoblokk til bilen, har hatt en Audison LRX1.400 fra før, den spilte bra, men ønsker meg noe som er litt kraftigere, men ikke dyrere.

Har sett litt på hifonics forsterkere, får den største brutus forsterkeren for 3500 ferdig inn fra statene :

BXi 2006D 2000-Watt x 1 RMS @ 1-Ohm

Har akkurat nå ett 12" wild beast 2 ohms element, vurderer å få tak i ett til, så sakene blir kjørt i 1 ohm

Tenkte jeg skulle se hva det norske markedet har å tilby, så kom derfor med gode tips. Bør ikke bli noe dyrere enn 3500-4000

Hei du, jeg kjører med en RF1000BD som gir 1800w i 1ohm. det funker greit til mine 2 wild beast 12" bassere:)

Men sørg for at du har strøm:)

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider