dynaBel Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 kan hende det ja, men har også hørt at dynaBel produseres i norge, stemmer det? ot odd helge hvordan bil kjører du? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 kan hende det ja, men har også hørt at dynaBel produseres i norge, stemmer det?ot odd helge hvordan bil kjører du? Dynabel produseres ikke i Norge! Det aller meste av denne type elektronikk prodseres i Kina, men kvaliteten varierer veldig. Noe er faktisk MEGET bra :) I forhold til pris er uansett mye derfra ganske bra. PS: jeg synes forresten nicket ditt er litt misvisende, i kombinasjon med bildet av bilen som heller ikke er din... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 http://home.online.no/~jandors/dynabel.html hvordan kan det være mivisende? lette etter bilder av dy9412 og valgte og bruke det pga at jeg liker det han som hadde bilen gjorde med den. tror de fleste vet at byggeren ikke er fra lofoten Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 dynaBel BF4501, BF2502, BF7501 er IKKE produsert i kina. Så vet dere det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 dynaBel BF4501, BF2502, BF7501 er IKKE produsert i kina. Så vet dere det. Korea ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Ja. Kvalitetsmessig er det en kjempe forskjell på kina og Korea. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Ja. Kvalitetsmessig er det en kjempe forskjell på kina og Korea. Til en viss grad har du rett. Det er derimot ingen universal regel. Det finnes dårlige produsenter i Korea, akkurat som det finnes gode i Kina. Det viktigste er ikke hvor produktene blir produsert, eller av hvem, men HVORDAN, og med hvilke tolleranser. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 http://home.online.no/~jandors/dynabel.html Trodde faktisk vi snakket om bilstereo her... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hei. Skal ha meg ny monoblokk til bilen, har hatt en Audison LRX1.400 fra før, den spilte bra, men ønsker meg noe som er litt kraftigere, men ikke dyrere. Har sett litt på hifonics forsterkere, får den største brutus forsterkeren for 3500 ferdig inn fra statene : BXi 2006D 2000-Watt x 1 RMS @ 1-Ohm Har akkurat nå ett 12" wild beast 2 ohms element, vurderer å få tak i ett til, så sakene blir kjørt i 1 ohm Tenkte jeg skulle se hva det norske markedet har å tilby, så kom derfor med gode tips. Bør ikke bli noe dyrere enn 3500-4000 Hei du, jeg kjører med en RF1000BD som gir 1800w i 1ohm. det funker greit til mine 2 wild beast 12" bassere:) Men sørg for at du har strøm:) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Vi selger nå ut siste rest av Earthquake PHD2000, monoblokk på 1x1000 watt RMS @ 2 ohm til kr 3595,-. Dette er en monoblokk av veldig høy kvalitet som spiller veldig bra og takler selv de mest krevende elementer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg