Gå til innhold

Montert A-stolpe instrumentholder og Plassmaskiver =)

Ranger emnet

SunIx^

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lenge vert på jakt etter kvite instrumentskiver med blått lys, eneste skivene jeg har sett som er kvite har vert linket her på forumet men disse har en rød folie

sånn som orginalskivene har så da var dette uaktuelt.

Men endelig fant jeg kongeskivene, kvite plassmaskiver med blått lys =)

IMG_0805.jpg

Så har jeg sett at chrom ringer er populert om dagen så da blei det et sånn sett og :

IMG_0845.jpg

Bilde av di gamle og di nye skivene + chrom ringer og brytern til ny skivene der man kan stille lysstyrke og velge blått eller grønt lys.

IMG_0846.jpg

Etter litt jobb så var chrom ringene på plass, sykt trangt å få i di 2 øverste ringene.

IMG_0888.jpg

Skivene på plass og chromringene er på :

IMG_0890.jpg

Prøvetesting før ringene kom på, inne i huset :

IMG_0867.jpg

Montert i biln :

IMG_0904.jpg

IMG_0903.jpg

IMG_0906.jpg

Må si jeg er veldig fornøyd, har ikke fått tatt noen ordentlige bilder i mørke enda men det kommer =)

Når det gjelder A-stolpeinstumenten så hadde jeg desverre ikke kamera når jeg monterte disse men har bilde av resultatet.

Holderen er i "karbon" og målerne viser turbo trykk og Volt.

Btw så hadde holdern en skade da jeg fikk den. Det øverste "huset" hadde fått seg en smell, men monterte den mens jeg vente på ny eller prisavslag.

IMG_0629.jpg

IMG_0660.jpg

IMG_0794.jpg

Og et siste bilde av alt =)

IMG_0907.jpg

Hva syns dere om resultatet?

Mvh SunIx

Mvh SunIx^

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Er litt enig med ondsofa... kræsjer litt om du ikke tar resten av lysa, skulle og fått viserene blå... lodda på nye leds.. heller ikke så fint da kjørecomputern er rød... og varselslysa som kommer opp er røde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei veldig bra det ;D Fullføre med blått hele vein. Kult det ;D Men hvor kjøper man Chrom ringer hen. Dyrt ? er det vanskelig, eller klarer en snekker lærling som meg det.

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...