kay arne Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 motoren er ikke solgt, alt følger med utenom bensin pumper. Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Fremdeles ikke solgt? Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 men hvilken motorkode var det? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 ABF.. OG den maskinen er MIN. :) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 bare og ringe det, da får dere et bedre svar en av meg... jeg har bare lagt det ut for en kompis Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg