Gå til innhold

T0mmen: B Vectra med masse godis i!

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Monterte det som jeg nevte tidligere her. Går det ikke og om lyden ikke blir som forventet, får jeg heller ta meg den tiden og bygge om på nytt. Man lærer av å feile;) Her er litt bilder fra passasjersiden. Nei, greit det ble ikke så bra som dere andre, men forhåpentligvis akseptabelt? Eller hva? Har veldig lyst til å ha på polyester ikveld, for å teste døra, men er veeeeldig spendt. Ikke skyt meg da, er jo første gangen dette..

 

Enjoy the Pictures:D

 

DSC00596.jpg

 

DSC00594.jpg

 

DSC00592.jpg

 

DSC00590.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte det som jeg nevte tidligere her. Går det ikke og om lyden ikke blir som forventet, får jeg heller ta meg den tiden og bygge om på nytt. Man lærer av å feile;)

 

Mye sant i det, men det er langt mer lærerikt å høre på de som har greie på bygging og følge råd og tips, så sparer du deg for masse ekstra arbeid og lærer hvordan det burder være:)

 

Dørsidene ser jo veldig bra ut de, bare å få øsa på litt polyester og begynne å sparkle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som duften av polyester :-D

 

Det klør i fingrene til å begynne selv

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sant i det, men det er langt mer lærerikt å høre på de som har greie på bygging og følge råd og tips, så sparer du deg for masse ekstra arbeid og lærer hvordan det burder være:)

 

Dørsidene ser jo veldig bra ut de, bare å få øsa på litt polyester og begynne å sparkle:)

Er sant det du sier Pål, og jeg er fullt klar over det:) Hør med Anders, han kan fortelle deg hvor mye jeg har masa på han om råd og tips;) Men føler jeg karnsje vil prøve det slikt denne gangen, dette blir jo på en måte et "prøvebygg" i og med at det er første gangen. Har nå klasjet på med MASSE polyester. Virka som det ikke trekkte seg igjennom første gangen, så hadde på et lag til nå nettopp:) Hvor lang tid tar det før polyesteren tørker? Mange timer? Virker som den ikke herder:-S Og det skal være en brustopp herder pr liter polyester, så det stemmer. LLH var nettopp innom å titta en tur også. Ble en del stereoprating på oss 2 gitt:D Du får ta turen igjen, hyggelig å hilse på deg:)

 

Pictures av polyestering:

 

DSC00600.jpg

 

DSC00601.jpg

 

DSC00602.jpg

 

DSC00604.jpg

 

 

Flere bilder vil komme, også fra morgendagen og neste dørpanel.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som duften av polyester :-D

 

Det klør i fingrene til å begynne selv

Hehe! Hadde ikke hansker så jeg tengte det gikk bra uten. Tja, vi får se hva damen sier til at jeg ikke brukte hansker:D Hehe..! Se å få sendt den pakken da, klør i fingrene etter å få montert det fronsettet nå..aaah..:yodude:

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke og mye bildet juger, men det ser ut som dørtrekket ligger og blir krokete sånn det ligger på bildet??
Retta på dette ista, like etter du dro (etter andre strøket med polyester).Så gleder meg til imorgen og se om det har herdet(!!!), for da skal det prøvemonteres:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sliter med å få polyesteren til å trekke inn i fleecen så kan du bruke en sparkelspade til å "presse" det inn med, det fungerer bra. Og det er veldig viktig at du strekker fleecen max før du stifter den fast, hvis ikke siger den sammen og blir skrukkete og mister formen når den blir tyngre av polyesteren.
Gikk bra etter jeg tok på et lite strøk til:) Og den er ganske bra strekt ut, så det skal ikke være noe problem. Blir litt arbeid ettersom hjørnene blir litt skrukkete, men dette var jeg forberedt på. Gleder meg til å begynne med den andre døren idag, og ikke minst å testmontere passasjerdøren idag:D Spendt på plassformen..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plana er nok å trekke det opp, men man får se hvor vanskelig det blir. Skal handle inn pasta fra autocustom med tiden, for å få det jevnere så det eventuelt bli lettere å trekke opp:) Og trekkinga skal Anders eller noen av de gutta få ta seg av;) Om det ikke er noen i midt-norge som kan dette? Holder på å legge inn bilder nå, så de kommer om ikke mange minuttene..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår