Gå til innhold

T0mmen: B Vectra med masse godis i!

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Se her ja, nå ser det virkelig bra ut! :) Det er godt å se at du gjør det litt lettere for deg selv med at du tilpasser glassfiberduken litt mer før du slenger på polyester. :) Hvordan kan døra ha dratt seg? Har du lagt for store lag med glassfiberduk?
Den siste døra fikk MYE dårligene passform iforhold til den første døra. Men feilen er nå rettet opp:) Begynnte så vidt med glassfibersparkel nå ikveld, men gikk tom, så skal fortsette imorgen. Passforma på begge dørene er så å si akseptabel nå. Klipsene går på og alt sitter bra:) Oppdateringer kommer imorgen kveld!

 

DSCF1458.jpg

Feilen rettet "ned"..

 

DSCF1459.jpg

Puss puss puss til du får en suss

 

DSCF1460.jpg

Sparkling pågår..

 

DSCF1461.jpg

 

DSCF1462.jpg

 

DSCF1463.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, det blir så bra. Jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg til å se døra ferdig trekt med elementer! Det skal jeg love deg er en fin opplevelse. :)

 

Du er virkelig glad i arbeid du... Hvorfor bruker du glassfibersparkel istedetfor lettslipt vanlig sparkel? Jeg trodde du allerede hadde gjort det stivt nok med duken og polyesteren.

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at du/dere gleder dere, men hva tror du jeg gjør?? Maser omtrent på Anders hver dag om han har hørt noe om pallen(e):) Lurer på hva de midbassene klarer å gi ifra seg av bass jeg?! Legger et strøk med glassfibersparkel for sikkerhets skyld. Ska gå over med finsparkel iløpet av uka..Regner med å være ferdig med sparkling til om ikke mange ukene. Så er det bare trekking som gjenstår. Ser for meg det kan bli rene helv****..

Takker for ros;)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fryktelig spent selv når det gjelder å få ferdig disse trekkene. Skal nå prøve å tilpasse dørtrekket på førersiden, og se om passforma ble bedre:) Takker for det Bardia:) Vegar: Bare å ta turen innom det, er jo hjemme i garagen dagen lang så..Kenneth og Steffen kommer også iløpet av kvelden og fortsetter med sparklingen.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her karnsje en løsning på kasse bak i min bil, Dag? Dette er mikset på 1 sek i Paint da, så er veldig dårlig. Men tror du løsningen vil funke? Skal forestille en bandpasskasse dette da..

 

kassetegning.jpg

 

Det tror jeg kan bli bra, spesiellt om du bruker glass i veggen ut mot bagasjerommet!:)

Eneste ulempe med en sånn kasse er at det begrenser lengden på porten.

Bare for ordens skyld; det er HX300D du skal ha?

Altså dobbeltspole?

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]Det tror jeg kan bli bra, spesiellt om du bruker glass i veggen ut mot bagasjerommet!:)

Eneste ulempe med en sånn kasse er at det begrenser lengden på porten.

Bare for ordens skyld; det er HX300D du skal ha?

Altså dobbeltspole?

 

Mvh

Dag Johansen

Ja, plana var karnsje å bruke glass i veggen mot bagagerommet. Begrenser lengden på porten? Inni eller utanfor kassa? Enten HX300D eller HX300. Skal jeg bruke H1 ampen blir det HX300D, skal jeg kjøre SS TRA 1400.2 forsterker blir det HX300. Hvor tykkt glass bør brukes? Tengte også å bygge forsterkerne ned i hjulbrønn, på skrå med f.eks et glass på hver amp på 30x30cm. Så man ser kun den mindtre del av forsterkerne:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de store forandringene fra dagens jobb iforhold til igår. Men har fått lagt på et ekstra lag med glassfibersparkel, slik at vi får bygget litt mer, og får gjevna ut litt på trekkene. Dette skal pusses ned om ikke mange dagene, og gå over med combi sparkel:)

 

DSCF1477.jpg

 

DSCF1478.jpg

Kenneth er veeldig glad i snus:D Lol! Dette er da han som sparkler/pusser dørene mine..

 

DSCF1481.jpg

 

DSCF1482.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du noe mål Dag. Dette er da max mål. Men du må lage kassa etter at hvordan den skal spille best mulig. Og porten tatt i betraktning inn mot midtarmlenet. Eller kom med noen andre forslag på kasseform:)

 

Bredde: 90cm

Nedre dybde: 55cm

Øvre dybde:45cm

Høyde: 41cm

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth er virkelig glad i snus ja, jeeezuz...

 

Ser rått ut dette, ble noen brutale dører dette her.

Ville trodd at lyden i førerposisjonen skulle bli gansge "in your face" for å si det slik.

 

Spennede å se hvordan det ferdige resultatet blir...

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår