Gå til innhold

T0mmen: B Vectra med masse godis i!

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Hey ruxxy. Takker for tilbakemeldinger. Det skal ikke lakkeres, det skal trekkes opp i sort vinyl fra http://www.installbay.no Dette er det Anders Fleischer (autod) som skal ta seg av, samt legge inn Hertz logoen i dørene mine:)

 

Det blir jo..... DØDSKULT? TRekke inn logo? Må du ikke lage en "mal" å ha under trekket da?:)

 

Har ikke peiling på sånt, men har STYGGLYST på å lage custom slik du har til frontene mine:)

Aprilia / Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo..... DØDSKULT? TRekke inn logo? Må du ikke lage en "mal" å ha under trekket da?:)

 

Har ikke peiling på sånt, men har STYGGLYST på å lage custom slik du har til frontene mine:)

Blir hele Hertz logoen i dørene ja. Jo kan lage det av f.eks papp, veldig tunn papp:) Men dette blir det Anders som skal gjøre så jeg tar det ikke så tungt;) Hehe..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det som skjulte seg i eskene gitt:D Prøvde mellomtone, diskant og midbassene i døre, og midbassene passa DØNN! De var helt perfekte, men må pusse litt til på mellomtonen, og file ut litt større hull til diskantene så passer absloutt alt:) Bra det ikke ble for stort iallefall. Vil takke Anders og Pål for god service og tips på bygging og frontsett så langt, og jeg absloutt takke Lars Engen for en kjempe pris på dette settet;) Takker folks!

 

I'm in heaven

DSC00077.jpg

 

Nydelig sett fra ALLE kanter

DSC00078.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testmontert frontsettet og det gjenstår litt jobb før mellomtonen er i boks. Ellers passa alt andre som det skulle:) Skal se om jeg finner meg noen ledninger for å koble opp delefiltrene, og teste settet på cd-spilleren. Skal få lånt meg en amp snart, og teste hvordan det vil fungere da. Her er noen bilder igjen:)

 

DSC00079.jpg

 

DSC00080-1.jpg

 

DSC00081-1.jpg

 

DSC00082-1.jpg

 

DSC00083-1.jpg

 

DSC00084-1.jpg

 

DSC00085-1.jpg

 

DSC00087.jpg

 

DSC00088-1.jpg

 

DSC00089-1.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg montert i begge dører, og "tilpasset" mellomtonen delvis. Den andre mellomtonen er ikke montert på disse bildene, men den står i døra nå. Dette er kun koblet opp på cd-spilleren min, men guuud som det spiller. Jeg er ikke noen SQ mann, men kan si det spiller fint. Gleder meg til dette blir koblet opp på en TRA 1000.2, tør ikke forestille meg hvordan det spiller en gang;) Det ble iallefall bra med bass, det som overaska meg mest. Og nå er ikke dørene tetta mellomdørtrekk eller selve døra heller. Elementene er kun montert for at det skal testes litt..Skal uttale meg når jeg får ampen, om Hertz er å anbefale eller ikke;) Og etter noen timer med innspilling og tetting av dører, etter at det er optimalt i mitt oppsett.

 

DSC00090.jpg

 

DSC00092.jpg

 

DSC00093.jpg

 

DSC00095.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg montert i begge dører, og "tilpasset" mellomtonen delvis. Den andre mellomtonen er ikke montert på disse bildene, men den står i døra nå. Dette er kun koblet opp på cd-spilleren min, men guuud som det spiller. Jeg er ikke noen SQ mann, men kan si det spiller fint. Gleder meg til dette blir koblet opp på en TRA 1000.2, tør ikke forestille meg hvordan det spiller en gang;) Det ble iallefall bra med bass, det som overaska meg mest. Og nå er ikke dørene tetta mellomdørtrekk eller selve døra heller. Elementene er kun montert for at det skal testes litt..Skal uttale meg når jeg får ampen, om Hertz er å anbefale eller ikke;) Og etter noen timer med innspilling og tetting av dører, etter at det er optimalt i mitt oppsett.

 

DSC00090.jpg

 

DSC00092.jpg

 

DSC00093.jpg

 

DSC00095.jpg

 

bli bra det her tommen.. må vel kom mæ en tur te breksta å hør på det når du e ferdi... men duh... du må slutt å bit negla... hehe... har gjort d ei stund nuh... hehe:)

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår