Gå til innhold

T0mmen: B Vectra med masse godis i!

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Jvorfor ikke kjøre alt i Hertz? Har ikke fått sett på prisene eller utvalget av amp'er da men, bare et lite spørsmål:) :pimp
Det er fordi ampene ikke kommer før i Mai, og det er kun de dyreste desverre. Og de som er billigere kommer ikke før Juni/Juli..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi ampene ikke kommer før i Mai, og det er kun de dyreste desverre. Og de som er billigere kommer ikke før Juni/Juli..

 

 

Da ble det helt sikkert genesis på meg..

 

ikke at det er en dum ting altså.. liker de små rakkerene jeg, kikka på 4 kanaleren på hamar og den er liten og søt.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjør bassen din i 1 ohm, det vil forringe lydkvaliteten og suge unødvendig mye støm, Med de forsterkerne du har sett på så kjør de i 4 ohm og få pen lyd og nok pulver. Det er hverfall mitt råd.

 

Og hvorfor selge èn bass for å kjøpe en monoblokk når du da ikke har noe å bruke monoblokka på?? Hvorfor ikke heller bare vente til du har råd til monoblokka og la bassen ligge så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi ampene ikke kommer før i Mai, og det er kun de dyreste desverre. Og de som er billigere kommer ikke før Juni/Juli..

 

Er ikke de dyreste som skal slippes i mai... De dyreste forsterkerne kommer til slutt, etter HP og den rimelige serien...

 

HP som kommer i mai vil ligge ifølge elettromedia rett under Audison LRx i prisklasse.. Anders, Pål ; correct me if i'm wrong :)

 

BTW, Audison LRx hadde jeg valgt av de.. Er meget imponert over de..

Var litt skeptisk til LRx i 1 ohm jeg og, helt til jeg fikk prøvd det og fikk sammenlignet... Her er det stålkontroll... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny amp er bestillt og det ble Genesis Serie 3 Five Chanel:) Skal til Rindal til Jonny å hente den på Lørdag, samt lytte til en Golf 2 med Alpine Type X og Genesis amper i. Kenneth kjenner vell til denne Golfen?;) Eller hva? Hehe..Kommer tilbake på Lørdag med litt bilder av ampen og litt bilder fra garagen til Jonny. Blir vell enten så jeg kjører 2xHX300D i 4 ohm, eller skifter over til HX300 i 2 ohm. Får se hva eksperten anbefaler. Nye dørtrekk er også bestillt og kommer iløpet av denne uka, samt et ark med Alcantara type Grå. Taket skal bli grått og a, b og c stolpene blir i sort vinyl:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alcantaraen kommet i hus, men ikke dørtrekkene desverre. Forbanna Blomdal!!! Bestillte de på Mandag, å ringte idag å de hadde ikke fått sendt de enda, skjønner ikke hva de folka soser med..! Plana var å begynne på dørene i helga, men det gikk såklart ikke. Ampen er kommet til Jonny, så den hentes imorgen. Må bare komme med et lite bilde av den, syns den var skikkelig nice;) Kommer med bedre og flere bilder imorgen..litt av vært kommer imorgen faktisk.

 

Her er bildet av eska til ampen med ampen inni

DSC00105.jpg

 

Her har vi selve ampen:D

DSC00106.jpg

 

Alcantaraen og 5 blandebeger fra http://www.engenaudio.com hvert beger er på 7.5dl

DSC00238.jpg

 

På jobben så snubla jeg over en aldri så liten 3-fasekontakt

DSC00232.jpg

 

PS: Det er arbeidstelefonen som jeg har fått igjennom firmaet..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår