Laffy Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Katodene jeg har hatt er det ivertfall plastik uttapå! sitat microplex.no: Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. den medfølgende borrelåsen til en lek. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 ka faen da, om et lys går til driten koster 55 spenn for et nytt!!! og når de ligger godt gjømt oppunder sideskjørta skal det vel ordne seg! plastikken er lenger mot bakken en røra blir, både framme, bake og rundt bilen.. :) skal kjøpe meg en hau å teste hehe *harry faktor 2000* Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 neon er jo ikke harry hvis det blir brukt på "rett" måte. Har du en fet bil så er det tøft med neon, men ikke på en gammel (eller ny forsåvidt) orginal bil som ikke er gjort noe med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canabiz Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Laffy sitat microplex.no: Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. den medfølgende borrelåsen til en lek. wtf, hmm.. det der må jeg faen me sjekke opp. Det høres da ikke ut som GLASS-- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Laffy neon er jo ikke harry hvis det blir brukt på "rett" måte. Har du en fet bil så er det tøft med neon, men ikke på en gammel (eller ny forsåvidt) orginal bil som ikke er gjort noe med Så sant så sant, her om dagen så jeg en fiesta der de hadde hengt et neonlys over skiltet bak på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by aryx Så sant så sant, her om dagen så jeg en fiesta der de hadde hengt et neonlys over skiltet bak på bilen. Respect .. :rolleyes: Kunne jo vært kult med katoder bak felgene .. Slik som sånne "flashers". -Men måtte vel ordne til noe slags beskytter .. Tviler på dem tåler stein/vann etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Vil du ha blinking bak felgen så er det bedre å kjøpe 12v strober. Fikk forresten katodene mine i forgårs og de såg veldig bra ut. Lyste ganske sterkt også i forhold til prisen, kommer til å bestille mange flere av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Dere er klar over at disse katodene primært er til PC? Så en omkobler til bil et sted men tror de er ment for å ha under seter og i kupeen og ikke under bilen :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 essa, jamen 55kr for et rør :) billig det! røra er jo 12 volt, eller de inverterne er 12 volt! :P får se hva jeg gidder å kjøre.. blir hvertfall discotech hvis jeg river igang med mange sånne masse silikon så blir det vanntett :) Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Men på plussiden med disse er jo at de er såpass billige og at de lyser mye kraftigere enn Neon :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 12 volt i PC, 12 volt i bil :) Disse røra funker fett som faen, lyser MYE bedre enn allverdens neon rør... Går sikkert fint å ha dem under bilen, billige å erstatte om noen skulle gå i stykker. Ellers kan man jo montere noe hard plast rundt dem som beskyttelse, plexi glass? Kan jo ta med at en kompis av meg kjøpte et såkallt "under-car-kit" til rundt 2000 kroner, som besto av 4 stk. _neon_ rør. Dette må være den største dritten jeg har sett, man kunne såvidt se at det var lys under der, selv når det var helt mørkt ute... En annen ting, det styggeste jeg ser er når folk har SYNLIGE neon rør under bilen. Er det ikke litt av vitsen at man ikke skal kunne se selve lyskilden, kun lyset..? Ser hvertfall jævlig ut når man ser røra spør du meg.. Nei...gå for Katode! ;) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by k9v 12 volt i PC, 12 volt i bil :) Kan jo ta med at en kompis av meg kjøpte et såkallt "under-car-kit" til rundt 2000 kroner, som besto av 4 stk. _neon_ rør. Dette må være den største dritten jeg har sett, man kunne såvidt se at det var lys under der, selv når det var helt mørkt ute... Nei...gå for Katode! ;) Jeg har et neonrør sett til under bilen som er på 2X1m. Rørene er av plexi med aluminiumsrør rundt som det er frest ut ovale hull i. Disse lyser hemningsløst bra :D Ulempen er prisen på nesten 4 laken.... :dude: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg