Gå til innhold

Basskasse m/neonlys

Ranger emnet

Gjest 2.8 quattro

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by CaliBreez

tåler de kald katode lysrørene mye "juling" før de går til driten? er lite vist i å ha noen rør som slutter å funke etter noen humper og litt bassdunking :P

De skal visst ikke tåle så innmari mye har jeg hørt, som slag og sånn, men jeg hadde et par under dashbordet, uten at det skjedde noe, og så hadde jeg de liggende bak i hattehylla en stund, løst, så de slengte fram og tilbake, ikke.no problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ok, hvis jeg vil lage diskotek utav bilen min, både inni og under. så gjør jeg bare følgende :

kjøpe dette :

Kald Katode : 16stk : kr 880 : (55kr stk)

Inverter : 8stk : kr 520 : (65kr stk)

lydkontroll : 4stk : kr 316 : (79kr stk)

Totalt : kr 1716,- pluss frakt (får vel gjerne noe rabatter ved kjøp av så mange :)

da blinker jo det som faen over alt, i bagasjerommet, over pedalene i kupe'en, under som ground kit og andre div plasser :P

det hadde vært harry. eller så kan man skru dem på til å blinke normalt :dude:

hapyhappy

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de kobles jo på denne måten

1stk lydkontroll styrer 2stk Invertere som styrer igjen 4stk kald katode hver (2 stk kald katode pr inverter)

noen som har en bedre måte å koble det opp på? feks en måte å styre alle lydkontrollene slik at man kan skru alle på konstalt lys\av\lyd ved å trykke på en knapp?

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laffy

det som er utenpå er jo et glassrør, tror ikke at det tåler så mye steinsprut og lignende som et undercar-kit gjør. Der er det tross alt enn plasthylse rundt, og det er jo mer fleksibelt. Men det går jo ann å prøve da, kan jo hende det funker fint.

Katodene jeg har hatt er det ivertfall plastik uttapå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider