Gå til innhold

Basskasse m/neonlys

Ranger emnet

Gjest 2.8 quattro

Anbefalte innlegg

Katodene jeg har hatt er det ivertfall plastik uttapå!

sitat microplex.no:

Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. den medfølgende borrelåsen til en lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ka faen da, om et lys går til driten koster 55 spenn for et nytt!!!

og når de ligger godt gjømt oppunder sideskjørta skal det vel ordne seg! plastikken er lenger mot bakken en røra blir, både framme, bake og rundt bilen.. :) skal kjøpe meg en hau å teste hehe *harry faktor 2000*

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laffy

sitat microplex.no:

Katoderørene kommer montert i et glassrør med en acryl-kloss i hver enda. Denne fungerer både som beskyttelse for det skjøre røret samt gjør montering vha. den medfølgende borrelåsen til en lek.

wtf, hmm.. det der må jeg faen me sjekke opp.

Det høres da ikke ut som GLASS--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laffy

neon er jo ikke harry hvis det blir brukt på "rett" måte. Har du en fet bil så er det tøft med neon, men ikke på en gammel (eller ny forsåvidt) orginal bil som ikke er gjort noe med

Så sant så sant, her om dagen så jeg en fiesta der de hadde hengt et neonlys over skiltet bak på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aryx

Så sant så sant, her om dagen så jeg en fiesta der de hadde hengt et neonlys over skiltet bak på bilen.

Respect .. :rolleyes:

Kunne jo vært kult med katoder bak felgene ..

Slik som sånne "flashers". -Men måtte vel ordne til noe slags beskytter .. Tviler på dem tåler stein/vann etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er klar over at disse katodene primært er til PC? Så en omkobler til bil et sted men tror de er ment for å ha under seter og i kupeen og ikke under bilen :)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

12 volt i PC, 12 volt i bil :)

Disse røra funker fett som faen, lyser MYE bedre enn allverdens neon rør... Går sikkert fint å ha dem under bilen, billige å erstatte om noen skulle gå i stykker. Ellers kan man jo montere noe hard plast rundt dem som beskyttelse, plexi glass?

Kan jo ta med at en kompis av meg kjøpte et såkallt "under-car-kit" til rundt 2000 kroner, som besto av 4 stk. _neon_ rør. Dette må være den største dritten jeg har sett, man kunne såvidt se at det var lys under der, selv når det var helt mørkt ute...

En annen ting, det styggeste jeg ser er når folk har SYNLIGE neon rør under bilen. Er det ikke litt av vitsen at man ikke skal kunne se selve lyskilden, kun lyset..? Ser hvertfall jævlig ut når man ser røra spør du meg..

Nei...gå for Katode! ;)

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

12 volt i PC, 12 volt i bil :)

Kan jo ta med at en kompis av meg kjøpte et såkallt "under-car-kit" til rundt 2000 kroner, som besto av 4 stk. _neon_ rør. Dette må være den største dritten jeg har sett, man kunne såvidt se at det var lys under der, selv når det var helt mørkt ute...

Nei...gå for Katode! ;)

Jeg har et neonrør sett til under bilen som er på 2X1m. Rørene er av plexi med aluminiumsrør rundt som det er frest ut ovale hull i. Disse lyser hemningsløst bra :D Ulempen er prisen på nesten 4 laken.... :dude:

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant