Gå til innhold

HJELP: Vurderer å kjøpe BMW E30 325 cab.

Ranger emnet

708 Racing

Anbefalte innlegg

Som nevnt i overskriften så er jeg på utkikk etter ny bil. Og etter som jeg ikke er en kar med noe superpeiling på BMW, bil generelt. Så lurer jeg på hvilke feil og mangler som er typisk for disse bilene, og som jeg bør spørre om og se etter når jeg er på "visning". Og om noen har noen innspill om hvorfor jeg bør kjøpe en slik bil, eller kanskje noen vil jeg skal legge de planene på hylla. Men for all del, VÆR SAKLIG! Pakkisføner og penisforleneger er oppbrukt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis bila har vært import bil,så skje godt gjennom servicehefte,og se om

det stemmer rimelig greit ;). Skje gjennom linken her ;),står en del om hva som er feil osv. på 3 serien http://www.dinside.no/php/art.php?id=172

Også se om det er mye slitasje på seter osv. vis bila ikke har gått så veldigt langt

Audi a4 1.8 tq 2004 mod

xAudi a6 1.8t 2002 mod

xAudi A8 2.8 Quattro 1997 mod

x Audi 100 2.2 1983 mod

x Bmw 318i 1993 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis bila har vært import bil,så skje godt gjennom servicehefte,og se om

det stemmer rimelig greit ;). Skje gjennom linken her ;),står en del om hva som er feil osv. på 3 serien http://www.dinside.no/php/art.php?id=172

Også se om det er mye slitasje på seter osv. vis bila ikke har gått så veldigt langt

Den linken du henviste til var vel mest for E36. Men takk alikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen erfaringer jeg har vært borti :

Toppen kan være dårlig.

Rust i jekkfestet

Rusthull spesiellt i hjulhus bak.

Hjernen er kjent for å lage kvalm. <-88 muligens.

Kommer sikkert på mer seinere. Mine 325'r har iallefal vært rimelig bra

Saab 9-5 2.0T

[x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider