haoarox Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Ikke at det er så nøye, men hva med å legge til flere "stiler" ellers "layouts" som jeg selv ville kalt det. Akkurat nå er det bare "vBulletin 3" og "Bilforumet.net vBulletin 3".. Gjør mye med nye farger elns når man bruker det samme lenge ;p som sagt, ingen nødvendighet imo altså. Men kjekt.. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Er dette noe man kan laste ned fra vBulletin? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 som regel så tilbyr de som utvikler foraene mange forskjellige "skins" eller "themes"! personlig begynner jeg å bli bedriten lei av dette temaet her :) så det hadde vært godt med litt forandring! er relativt enkelt og! Administrator kan ordne dette! Themes finnes også fritt tilgjengelig fler plasser på nettet! bare det at det er litt vanskelig å teste på et så stort fora som dette, enkelte temaer har store mangler! derfor. skaff original temaer :) hehe.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 etter å ha surfa litt på vbulletin.com så fant jeg dette på framsiden :) Key features include: Fast and efficient database back end Template driven interface Powerful search engine Language system User profiles Extensive admin control panel Unlimited forums/posts Email notification Support for COPPA Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ikke så veldig aktuelt dessverre, da ny side er under utvikling. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Er litt enig i Dr S hvis de har en ny side underveis.. Får håpe det ikke tar så lang tid. Men uansett, å skifte et template tar ca 2 min og fikse. Jeg kunne klart det på den samme tiden som jeg brukte å skrive denne meldinga på. (skriver ikke tregt! hehe ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Gi meg link til en ny template da Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 http://www.vbulletin.org direkte link til de forskjellige temaene: http://www.vbulletin.org/forum/forumdisplay.php?f=161 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Høres bra ut med nytt design ;D Bare det ikke blir som når itavisen.no endra... Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg