Housey Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 kassa klarer du å bruke uansett :P trykkhjul og svinghjull er det samme uansett golf 2 modell (untatt 1.3 og G60/syncro) er kun lamellen som trengs byttes om splinsen er større Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Men jeg tenkte på drivakslene.. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfken Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jeg har byttet ifra 4 trinns til 5 trinskasse må jeg skifte hele skålen som girstangen står i eller kan jeg mekke noe under der ? Jeg har uansett ei røken kule og fjær nedi der så kan vel like godt skifte hele greia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg