Skrotnisse Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 det er bra.....jeg kommer...men ikke til sognsvann..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hva med den store asfaltplassen ved siden av det nye volvobygget på fornebu? tar vi det der er vi midt mellom asker og oslo...og da kommer det masse folk...... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Da har jeg sett litt rundt, og fant ut at Økern Torg kan være en god plass. Plassen er belyst og mer enn stor nok :) Så hva sier dere til Fredag 1september kl 20.00 på Økern Torg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 på fornebu må det da være en fin plass med alfalt og lys... men politiet er sikkert ganske hissige der ute... uansett, jeg er med, men ikke 1.sept desverre... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Er mulig jeg tar en tur fra Drammen:) Trenger se andre biler og få litt motivasjon :P Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Da har jeg sett litt rundt, og fant ut at Økern Torg kan være en god plass.Plassen er belyst og mer enn stor nok :) Så hva sier dere til Fredag 1september kl 20.00 på Økern Torg? hvor er det på økern? nærheten av noe? biltilsynet? cat? Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hvor er det på økern? nærheten av noe? biltilsynet? cat? Om du kjører Østre Aker innover så passerer du først biltilsynet, så tar du av der det står skilta til Ring 3 Smestad/Sinsen. Da kommer du til en rundkjøring. Ta til høyre (første mulighet) i rundkjøringen. Så til venstre i lyskrysset. Da er du på Økern Torg. Så vil du se en rimelig stor plass til venstre. Og der skal vi være. Legger med et kart og: http://www.finn.no/finn/map?utmx=265655&utmy=6651072&mapTitle=ØKERN%20TORGVEI+1,+0580,+Oslo NB: Se bort i fra markeringa på kartet. Vi skal være ved den store oransje bygningen ovenfor markeringa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hadde vert morro å vert med :D men har ikke skyss :( kan hende jeg får overtalt en kompis til å låne meg 242'n sin med 250hk som jeg kanskje skal kjøpe i løpet av høsten og overtale en annen kompis til å kjøre:D eller om jeg får sitte på med noen av dere oslo folka, hvis det blir utafor oslo :hello: jeg er en snill gutt som ikke gjør no ugang :rolleyes: Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 økern torg er så veldig midt i byen...vanskelig for bønda og finne frem...no hard feelings.......mye folk og mas......men datoen er fin ..kommer ikke på andre steder jeg, noen som har bedre forslag?? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hva med parkeringplassen på Tryvann? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hva med parkeringplassen på Tryvann? ja den er ikke dum....går jo ann det...vis folk gidder og kjøre dit opp da...... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Jeg tenkte på den jeg og. Men er det belyst der da? Skrotnisse: Økern Torg er faktisk VELDIG rolig om kvelden. Ingen folk eller noe. Og for "bøndas" del, det er jo bare å kjøre hovedveiene til byen (E6, E18 eller Østre Aker) og tilnærmet kjøre rett bort. I verste fall kan man jo ta med en kartbok eller sjekke på nett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 ja økern torg er vel den beste ideen så langt.....og tryvann er jo mørkt som sagt.....1. september passer for meg.....hva med og lage en tråd i happenings-forumet ??? jeg kommer nok med 4-5 andre 240ier fra asker og bærum Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 men jeg syns fremdeles at økern er et kronglete sted Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 bare for 240 dette eller økern er perfekt for meg, ikke lange veien hjemmefra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg