Marius__ Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 35 med andre ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 35 med andre ord nei 30......feriepenga for et halvt år pluss litt til.... men ja blir bra med treff.....skal senke feridg bilen og vaske litt så er jeg klar...... er det asfalt på plassen forresten?? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Det er kun asfalt der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 nei 30......feriepenga for et halvt år pluss litt til... så den gikk for det den stod til ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 faen... må høre om kompisen min kan flytte bryllupet en helg frem sånn at jeg kan være med også... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hmmm høre om jeg får litt fri fra jobben så kan jeg iallefall være med noen timer. Ikke at jeg har noe å vise frem :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Bra tiltak, men litt sent i uka for meg. Reiser hjem fra oslo i helgene, og fredag kveld er jeg som regel å finne til skogs igjen.. Får se, kanskje jeg drøyer reisinga litt og dukker opp. Må se an dagsformen. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Oslo eidskogen tar du på en time så du er fort hjemme igjen ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 En time? :respect Får da finnes grenser for hvor gris man skal kjøre over bjørkelangen da.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 En time? :respect Får da finnes grenser for hvor gris man skal kjøre over bjørkelangen da.. Greid på under 40 min fra kaldbakken til vennersberg i kongsvinger. Men tok da Rv 2 :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 bjørkelangen er det da fine veier og kjøre gris på! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Spesielt med en bil med slitne dempere :S Men ellers er det kjempe gøy til du kommer bak en lastebil. Ikke lett å komme forbi da :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 fra f eks fetsund til bjørkelangen er det jo geniale veier! Kjørt mye der gjennom tidene og skal si det går ann og holde høy snitthastighet, men nå har jo snutjævlene blitt hissige på aurskog da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ser fram til dette treffet. Fått mye mer respons enn jeg håpa på :) Men jeg kom til å tenke på en ting. Hvis snuten kommer og bortviser oss så må vi ha et sted å stikke. Så da kan vi evt dra på fornebu ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Fram til bjørkelangen er det seff stuegølv, men videre mot vestmarka er det støtdemperkiller og slalom mellom elg, spesielt etter hedmarksgrensa.. Men en morsom vei å kjøre for oss som er glad i svinger er det absolutt! Jeg har 11 mil til oslo. dvs 110 i gjennomsnitt hvis det skulle gå på en time. Neppe trygt i mørket/skumring. Men det var ikke "kjekkaskjøring" den tråden her handla om. Jeg aner ikke åssen man finner fram til fornebu, så det må bli i følge med noen i såfall. Men det er vel reserveplan i alle tilfelle. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg