bad-mojo Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Vist alt går i boks så stiller eg med nye bilen :) Ikkje heilt ferdig, men den skal gå på frem med egen maskin haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Max Power tar turen med kameraet over skulderen :tannløs: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hmm, gode plasser å vaske bilen i nærheten?? Har en stykk møkkete bil som sikkert ikke blir bedre på turen fra stord og ned:) Og hvor stort er emma-arangemanget? skulle hatt en alpine geek til å lære meg litt om spillern min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Er to manuelle vaskestasjoner ikkje så langt fra treffet.. Ca 5 min kjøring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Den er god, får prøve å ta turen da:) Om ikke honda klager for mye dagen før, skal ned å få full diagnostikk på fredag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 mange som har meld seg på Emma konkurranse?? har planer om å komme til Emma konk, overnatings steder? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg