Gå til innhold

Bass til stasjonsvogna...

Ranger emnet

T.s.M.

Anbefalte innlegg

Har en 99 mod Passat st.v. Kjører nå en Alpine E-serie 12" basser i lukket kasse på GAS silver 4-kanals forsterker. Da jeg hadde dette oppleget i en 96 Mazda 323f var lyden både dyp og med litt trøkk. Dette skjer ikke i Passelaten... er det pga størrelsen på bilen? Bør jeg vurdere bassreflekskasse isteden? Noen tips?

Buy the way så kjører jeg en Pioneer DEH-30MP spiller som har noen innstillinger for RCA-utgangene. Om man vil kjøre Sub'en rett fra spiller eller via forsterker. Virker som hva jeg enn stiller spilleren på så spiller bassen likt... Lite trøkk, men likt... Finnes det èn "riktig" innstilling?

Noen som skjønner hva jeg rabler ned her? :uhhmmwhat?:

Tips ta's imot med glede og begestring!

:wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 99 mod Passat st.v. Kjører nå en Alpine E-serie 12" basser i lukket kasse på GAS silver 4-kanals forsterker. Da jeg hadde dette oppleget i en 96 Mazda 323f var lyden både dyp og med litt trøkk. Dette skjer ikke i Passelaten... er det pga størrelsen på bilen? Bør jeg vurdere bassreflekskasse isteden? Noen tips?

Buy the way så kjører jeg en Pioneer DEH-30MP spiller som har noen innstillinger for RCA-utgangene. Om man vil kjøre Sub'en rett fra spiller eller via forsterker. Virker som hva jeg enn stiller spilleren på så spiller bassen likt... Lite trøkk, men likt... Finnes det èn "riktig" innstilling?

Noen som skjønner hva jeg rabler ned her? :uhhmmwhat?:

Tips ta's imot med glede og begestring!

:wave

Vill nok tru att du får mer trøkk i 323.

Men hva om du flytter kassa litt hit og ditt, snu den bakfram eller frambak osv.

Du kan sette sub til å spille høyere frekvens, i min bil får jeg da hardere trommer. har også 30MP.

Trur ikke du behøver porta kasse. Har bygd Peerless resolution i passat 2002 vare, med god trøkk.

(til tross for peerless uhygglige litne slaglengde faktisk samme som Dynabel12 som det blir hevdet å være ellendig siden den har liten vandring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider