Ole-H Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har byttet ut den orginale returventilen min på golf IV GTI. All lyden ble borte. Trudde nesten det skulle bli mere, eller tar jeg helt feil? Kan det være at fjøre f.eks. har for mye spenn at den ikke slipper ut når den skal? Bilen er chippet, men vet ikke hvor mye turbotrykket er på. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har du kjøpt en åpen eller resirkulerbar dump? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har du kjøpt en åpen eller resirkulerbar dump? Resirkulerbar Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Det blir ikke noe særlig lyd med resirkulerbar i forhold til åpen.. Men det er mye bedre for bilen enn åpen dump, og i tillegg sparer du mye bensin på det.. Sats heller på et skikkelig sportsfilter, da får du frem wastegate-lyden, og den er finere enn dump-lyd om du spør meg.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Det blir ikke noe særlig lyd med resirkulerbar i forhold til åpen..Men det er mye bedre for bilen enn åpen dump, og i tillegg sparer du mye bensin på det.. Sats heller på et skikkelig sportsfilter, da får du frem wastegate-lyden, og den er finere enn dump-lyd om du spør meg.. :) Hvor får jeg kjøpt en adapter slik at jeg ikke mister LMM? Finnes det i bolt - on til g4 ? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Trenger du adapter da..?? På S4'en min er LMM skrudd fast i resten av boksen med 3-4 skruer.. Når jeg tok av den, kunne jeg skru filteret rett på LMM, tror det var 76mm der.. Sjekk om det er slik på din da.. Det er sikkert å få kjøpt, men er stygt redd for at det blir dyrt.. :( Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Nå har jeg ikke sett sånn veldig nøye, men ser ut som om LMM sitter skrudd fast i selve boksen. Må jo få festet denne et sted når jeg setter på åpent filter. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Den var jo skrudd rett på hos meg og.. Men prøv å skru, så finner du det ut.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg