Gå til innhold

gamle typen blinklys (hvite)

Ranger emnet

Follostyling

Anbefalte innlegg

hva skal da ha for dine a 2 fast 2 førti ????

kjipt å betale 200 spenn (eller hvor mye det blir) i frakt for de åsså.

så hvor bor folka a? hehe

de er nok ikke til salgs.. kjøpte meg jo ny bil for 2 dager sia med gammel front.. var sikkan som bestilte 5 sett og jeg fikk 3 av dem og solgte til noen kompisser.. vet ikke hvor mye det koster å bestille et sett med tanke på porto og toll.. 5 sett kom på 1500-2000 tror jeg..

har også sånne usa glass som jeg kjøpte brukte for 1000 spenn..

den basskassa jeg kjøpte av deg i fjor sommer dunker godt fortsatt foresten:D: Dama til en kompis ble kåt av å sitte i baksete pga bass dunkinga :p

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det deg som var å henta den kassa ja. viste ikke det ass.

men fett du fornøyd da.

får se hva jeg gjør me lykte glass da.

kansje bare bestille på ebay eller no.

eller kjøpe av ss242 om noen uker.

takk for alle svar hvertfall

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortsatt skaffe nye for rundt 300 paret. Frakt blir omtrent 55 som brev.

da får du si ifra hvis du bestiller fler, for jeg kunne ha tenkt meg 2 par til.. kjekt å ha litt liggende :D glassa blir vel stjelt en vakker dag her i oslo..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får du si ifra hvis du bestiller fler, for jeg kunne ha tenkt meg 2 par til.. kjekt å ha litt liggende :D glassa blir vel stjelt en vakker dag her i oslo..

Hehe, ja det skal jeg gjøre. Søstra mi sin volvo ble frastælt lykteglassa på 240'en sin midt på lyse dagen bortafor bøler der.. sørgelig.

Må snart bestille et nytt baklys bla allikavæl for jeg har klart å knuse ene hvite baklyset alt vett.

Andre baklyset jeg knuser i år. Det første var et vanlig rødt og hvitt som jeg dro av med snøfresern på traktorn.dukenukem

Og fattern klarte å knerte et her om dagen også. En container som rygga på han;)

Greit å være klønete lissm:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det skal jeg gjøre. Søstra mi sin volvo ble frastælt lykteglassa på 240'en sin midt på lyse dagen bortafor bøler der.. sørgelig.

Må snart bestille et nytt baklys bla allikavæl for jeg har klart å knuse ene hvite baklyset alt vett:iconsm

Andre baklyset jeg knuser i år. Det første var et vanlig rødt og hvitt som jeg dro av med snøfresern på traktorn.dukenukem

Og fattern klarte å knerte et her om dagen også. En container som rygga på han;)

Greit å være klønete lissm:thumb

er tragisk ja.. kan ikke folk kjøpe det sjæl liksom.. koster jo 200 spenn el no på pedersen for tia.. må få tak i no enveis skruer eller sette på skruer med 3 forskjellige hoder når jeg skal ha dem på.. hvertfall på ipd glassa azz :D

har hvite blinkers bak på 2fast 2førti'n og har oxo fått knust av en liten bit på et underlig vis rett etter at jeg satt dem på.. men ække så synlig da..

du får si ifra når du tar neste bestilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mine av denne fyren her:

Hvite blinkers

Kom på 60 dollar, og pluss moms når jeg fikk de til norge.. Totalt 470 kroner eller noe. Ikke gal pris i det hele tatt.... :coplight

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider