Gå til innhold

nyere volvologo i eldre grill?

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Feilen med din Fantastic Volvo er at "lamineringen" stikker litt mye ut i forhold til flaten den er festet på, ser ikkje ut som om den hører hjemme der.. Har sett noen svensker som har byttet bare selve logoen under lamineringen på 850, går vel an på andre Volvo og..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen med din Fantastic Volvo er at "lamineringen" stikker litt mye ut i forhold til flaten den er festet på, ser ikkje ut som om den hører hjemme der.. Har sett noen svensker som har byttet bare selve logoen under lamineringen på 850, går vel an på andre Volvo og..

Blæ Blæ Blæ Blæ , men er fin rett forfra da. Kjøp deg bil du gutten:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg seff ikke noe tommestokk når jeg skulle se på lastebillogoen, men vil ut i fra mitt superbe øyenmål si at de er 12*12 cm store.. Dette er da på FL12 og FH16 av div årsmodeller

tja.. hverttfall ikke for smått :lol:

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
hei det er jo volvo det er snakk om da er ingenting for dyrt....løp og kjøp

ikke fanken. jeg med lærelønn (300kroner dagen). Blir jo 2,5dags arbeid. Nei der går grensa :P

Kunne gått med på 300kroner for den firkantede gummilappen.

Men nesten 700kroner. Nei.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider