Gå til innhold

Trønderdrift på slep..

Ranger emnet

OndSofa

Anbefalte innlegg

Pic(285).jpg

Ja etter å ha fronta med en pug lørdag morgen, ble drømmen om ACR-kjøring nærmest knust. Min makker Loraas fikk overtalt meg til å rette den så takst ble tatt mandag morgen. Tirsdag kveld ble den grovretta sånn at jeg skulle komme igjennom teknisk på acr ihvertfall.. 5 timer ble brukt. Mens jeg var på et kurs onsdag kveld tok min venn Bakken og Loraas og maskerte og lakkerte fronten. Torsdag kasta vi sammen bilen etter lakk og dro te Mo. Jeg jobbet natt og var på kurs og div møter både man tirs og onsdag så uten hjelp fra Loraas så hadde ikke dette gått. Bilen ble jo ikke akkurat 110% siden alt er skrudd sammen med maskinskruer og race-tape. Det er jo bare 3 helger med treff igjen.. eller 2 no som ACR er ferdi. Kom akkurat hjem og her er det eneste bilde jeg har av volvon foreløpig. Bildet er av Trønder-Drift plassen på ACR:

Pic(294).jpg

ACR var forøvrig en rå bane, men en masse småproblemer ødela en del. Svei opp dynamo, falskluft, fikk ikke opp turbotrykk, fusking og løst eksosrør var bare noe av det jeg måtte årne mens vi var oppi der.

Derfor vil jeg til slutt takke Viking_Mo her på forumet for rask fiksing av ny dynamo og kjentmannshjelp! Planen for Volvoen er nå å komme seg på Lånke de 2 neste helgene. Volvotreffet og NGK. Så vet jeg ikke mer. Har ikke fått svar på hverken takst eller forsikrringsselskap enda.. Drift on!

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet litt med deg på banen Morty :D så ut som du hadde feiret bra, da jeg møtte deg på utestede #ramona# hehehehe ;)

Jaha. mulig du pratet med meg, men var ikke på noe utested eller feiret noe spess i helgen...

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider