Lethal Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Heisann !! Bare lurte på hvordan det var på kjørekurset i dag... Fikk desverre ikke kommet men hadde innmari lyst...:( Så det hadde vært morro å få litt rapport om hvordan det var.. Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 syns det var bra jeg. fikk skikkelig gjennomgang av hele banen, kjøring med instruktør, ny pers, og fikk vist at selv konebiler kan skremme dyrere raskere biler på bane ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Sinnsykt moro!! Bra gjennomført. Eneste problemet er at nå må jeg på bane igjen, men da må jeg nok ha en olje kjøler først... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Kjempe bra gjennomført, og bra organisert!!!:) Kjempe skryt til prodriver, for et bra arrangement! :) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by NissanPrimera Kjempe bra gjennomført, og bra organisert!!!:) Kjempe skryt til prodriver, for et bra arrangement! :) dette høres jo kjempe flott ut da !!;) Irriterende at jeg ikke kunne komme !:( Men regn med meg på neste kjørekurs.. FSR har nevnt noe om kjøring om vinteren også :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 gøy. jeg kommer neste gang oxo. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 jeg gleder meg til neste gang, så absolutt verdt pengene for de som kjørte tror jeg,virket sånn.. neste gang skal jeg prøve meg utpå banen oxo... :) synes det var greit å være på rudskogen for en gangs skyld oxo... for bare si til prodrive gutta:Lykke til videre med sånne arrangemanger, veldig lærerikt, (selv om jeg ikke kjørte selv men satt på) så kommer jg neste gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by borabora gøy. jeg kommer neste gang oxo. :) Lurer litt på å ta det en gang til jeg også... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by swidish vr6 Lurer litt på å ta det en gang til jeg også... er det noe å lure på da???:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackice Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Var et meget bra opplegg og mye og lære. Desverre så suger man til å kjøre bil noe man så når man satt på noen runder med en mr2 som kjørte 1.15 runder, når man selv kjørte på 1.25 :( Men det var uansett veldig gøy og komme seg ut på bane og kjøre :) Siter Mvh David Vingerhagen Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 derfor vi var der da, for lære oss å kjøre.. forresten, du med rød crx? grå golf 2 her. tror jeg passerte deg engang eller to Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg