Gå til innhold

Grom kjøreklar 240/242 opp til 200.000kr søkes!

Ranger emnet


ss242

Anbefalte innlegg

Bilen er jo jævlig pen det er det ingen tvil om...

Men 200k for den bilen der er total galskap!!

Sitter jo ikke en eneste grombetta i motorn utenom gren og innsug omtrent...

Åssen er det med understell å greier a? Det bør være temmli gromt til den prisen der... Sitter vel ei getrag i den?

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er jo jævlig pen det er det ingen tvil om...

Men 200k for den bilen der er total galskap!!

Sitter jo ikke en eneste grombetta i motorn utenom gren og innsug omtrent...

Åssen er det med understell å greier a? Det bør være temmli gromt til den prisen der... Sitter vel ei getrag i den?

 

Ikke så jævli gromt understell..

Er vel noen hjemmelagde coilovers foran, men bak er det bare vanlige kappede fjærer og panhardstag.. Ikke noe uniballs og wattlink her i gården..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, trenger vel heller ikke det om en bruker litt fornuft..

Når han skulle ha 110k for kun motor... Hadde vært en passe pris med bil og motor det...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230FT bånn fra 98 med porta 531 topp, t5race kam, t04 turbo, magicman grenrør, magicman innsug, magicman IC osv. LH2,4 med større LMM og dyser samt chips fra SL turbo... Går kurrant den...

er vel en bit over 400hk går det rykter om... Tror nok det er såpass i den også, har hørt ganske eksakte tall fra bremsing.. Samme sier en som jobber sammen med snabben.

 

400 hk på LH 2,4?:P

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkere blokk og noe annet enn lh 2.4, så kunne den vel vært verdt opp mot den prisen.

400hk med lh 2.4 tror jeg ikke er så veldig velykket.

 

Etter min mening: Norges peneste 240!

 

Men 400 hk :confused: LH2.4 sliter mer enn nok med 300 :shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har han ingen salgsannonse av bilen a? Eller har en det et sted der ingen vet? :P

Kan være han er lei av teite fjortiser som later som de skal kjøpe ting de aldri får råd til.

 

ellers, lykke til i 240 jakten.. Håper det ender på en 242!! Tenk fremover! Om en 5-10 år, er det nok MEGET sjeldent med 2-dørs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk fremover! Om en 5-10 år, er det nok MEGET sjeldent med 2-dørs!!!

 

Kommer GARANTERT angre hvis jeg selger Fenris ja! Men så trenger jeg pæng til husbygging da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening: Norges peneste 240!

 

Men 400 hk :confused: LH2.4 sliter mer enn nok med 300 :shake

 

 

 

Bilen er bremset med over 360 hk på bakhjula.... Husker ikke eksakt tall han sa, men det vil iallefall si at det er hvertfall gode 400 hk i motor...

( ) 1994 Volvo 850 T5 - Prosjekttråd kommer.

( ) 1990 Ford Sierra dohc

( ) 2001 Motorhispania Furia (til salgs!!! S.B.O 5000)

(X) 1990 Kawa KX 125

(X) 1998 Suzuki TSX

(X) 1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg så alt. ådne (cosworth) sin feil.

hmmm, får man så mye som 300-400hk ut av lh2.4 altså? hvor henvender man seg??? noen som vet?

 

Det er nok ingen grense for hva man kan ta ut av effekt med org.sprut..

Stor massemåler,store dyser og stor turbo så går det å klemme ut mange hundre hester..

Det det går ut på er jo å "lure" styresystemet til å tro at ting er som originalt.

Se på jonus sin audimotor,2,5 liters 5 sylindra med motronic-sprut bremsa 740 hester i benken til VS før de satt på haugtronicsprut..

Så hvorfor skulle det være hindringer for det i et mer "moderne" sprut som lh 2.4???

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du "brenner" en chip til et vist oppsett så skal man sikkert klare 400 hk med lh 2.4

 

En kamerat har 230 ft med originale bokser,men motorn har helt verst 531-topp som faktisk er råere enn den jeg hadde på 550-hestern min.

Han har steg5 super60 turbo og den motorn der er det nærmere 400 hester i..

Så annen programvare er ikke alltid nødvendig,men som jeg skrev i forrige innlegget må alt det andre være stort..

Han har 90mm lmm og 930cc dyser og 4 bar i grunntrykk med linjær regulator.

Går pent på tomgang og drar veldig bra fra 3600 og til sperra som er på 6250.

Skulle han bytta prom måtte det kun ha vært for å få flytta sperra til 7500 ellerno.

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår