Gå til innhold

Grom kjøreklar 240/242 opp til 200.000kr søkes!

Ranger emnet

ss242

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror TJ-racing har planer om å selge bilen.

høyeste bud over 200000kr.[/QUOT

Er det den røde AX 30... bilen fra østfold det er snakk om her???

Ferrari rød, 8x18 hvite compomotive, lakkert ferrari rød Gr.A vinge, skiltet flyttet under støtfanger frem, svarte lister, hvite blink rundt hele, flatfront, div hvite klistermerker rundt om på bilen og luftinntak ved den originale skiltplassen.. Det var det meste om exteriøret jeg husker:)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230FT bånn fra 98 med porta 531 topp, t5race kam, t04 turbo, magicman grenrør, magicman innsug, magicman IC osv. LH2,4 med større LMM og dyser samt chips fra SL turbo... Går kurrant den...

er vel en bit over 400hk går det rykter om... Tror nok det er såpass i den også, har hørt ganske eksakte tall fra bremsing.. Samme sier en som jobber sammen med snabben.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230FT bånn fra 98 med porta 531 topp, t5race kam, t04 turbo, magicman grenrør, magicman innsug, magicman IC osv. LH2,4 med større LMM og dyser samt chips fra SL turbo... Går kurrant den...

er vel en bit over 400hk går det rykter om... Tror nok det er såpass i den også, har hørt ganske eksakte tall fra bremsing.. Samme sier en som jobber sammen med snabben.

ahhh magicman deler...er en sucker for dem selv jeg.....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døm har triksa og miksa litt med det, så går nok bra det... Både euro og magicman har vært inne i bildet på den bilen, samt KRH.

Magicman er seig han, har en wastegate på min som han har modda, sveisinga holder såpass høyt nivå at jeg blir redd, kan kaste inn ett bilde av den i mårra om ønskelig (offtopic). Enig i at 200K er mye, men se under bilen a... Er for pent... Den er gjennomført dønn strøken overalt..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel heller eieren som ikke er helt 100% på kjøringa... Han trenger noen timer til før han har det inne.. Men for all del, bilen går skapelig den..

Litt spitsy at det er LH2.4, jeg for min del ville nok kosta på meg datasprut når resten har kosta såpass mye..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider