KriegHeim Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Jeg er fortsatt sugen på å bytte dette elementet og kassa mot 2 stk 12" eller å selge det. Elementet har vært på rep hos Ice audio og er å betrakte som nytt. Åpen for bud Bilder : Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Bra trøkk i dette da? Har en kasse med 2stk 10" Kicker Comp elementer. Int? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Bra trøkk i dette da? Har en kasse med 2stk 10" Kicker Comp elementer. Int? Det kommer vel ann på kroppen som kjenner det :) Men ja, de guffer bra på skikkelig volum, de trenger dog noe effekt for å få utnyttet dem. Bilder av kicker? Kan være interesant det ja Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hey. Hva med 2x12" Cerwin Vega V-max? Kommer i org embalansje, og er strøkne! Bilder kan legges ut om ønskelig.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hey. Hva med 2x12" Cerwin Vega V-max? Kommer i org embalansje, og er strøkne! Bilder kan legges ut om ønskelig.. Det er da vel ønskelig. Ser du bor på ørlandet, så da bor du jo ikke så langt ifra Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Det er da vel ønskelig. Ser du bor på ørlandet, så da bor du jo ikke så langt ifra Det jeg også tengte:) Kunne kommer inn en dag, om det passer deg? Og jeg vil såklart teste den først før eventuelt bytte..! PS: Om du vet av flere så si ifra. Skulle egentlig hadd 2 stk..Hvor stor er den kassa di? Hvilken bil står den i? Hvor i Trondheim bor du? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Er dette 1x2 eller 1x4 ohm? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*>TT<* Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 er ikke helt sikker på hva dette kostet nytt jeg.. byr iallefall 1500 for det. Siter --------------------------------------------------- -------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Du er ikke villig til å svare på bilforumet da? Kan du ikke sende meg en PM om mobilnr ditt, så jeg kan sende deg en sms? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Du er ikke villig til å svare på bilforumet da? Kan du ikke sende meg en PM om mobilnr ditt, så jeg kan sende deg en sms? heisann, klart jeg er det. Har ikke helt bestemt meg enda, det dukket opp ett skikkelig godt tilbud om monoblokk igår, så har ikke helt bestemt meg enda. Den har en 2 ohms spole. Den står ikke i noen bil for tiden, da jeg akkurat har kjøpt meg ny bil Kassen er på 56 liter uten element og egentlig litt for stor, men spiller godt uansett. Jeg skal gi deg ett svar i morgen om jeg er villig til å bytte eller ikke, det er jo ett veldig bra element Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg