Gå til innhold

Felg-tips?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

har 215/40-16 på 9x16" jeg...

subber ikke. selv om hjulet beveger seg endel..

men syns 9" er bedritent på golf. blir for bredt i forhold til dekket.

skal ha smalere felg neste sommer. Greit at det er endel plass i buene , men tror ikke 225 ,eller 235 dekk får plass i buene på golfen, måtte også hatt mystisk lave profiler :)..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ladden

hei sveis! jeg har 9x16" brock b2 ET30 med falken dekk 215/40/16, det har sitti på golfen min! går glatt, men går enda bedre hvis du slenger på kw senkesettet som jeg har også har liggenes!

Kj0p hjula og understellet hans! ;)

Da har du det du trenger. Slipper det a subbe sA veldig om du har folk baki osv.. Kan justere hoyde og stivhet selv.

Et must :)

Vanligste dekkdimensjon er 215/40/16, men man kan trygt si at det er plass til mere dekk pA en 9" felg. 225/35/16 ??

Sp0r Kid-A og han sier 215/35/16 :) :) :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk baki? Kommer an på om jeg skal ha baksete eller ikke det :)

Uansett, har ikke penger nå, eller jeg har men de skal gå til andre ting først... så vi får se.

hfracing; Bedritent huh? Nå som jeg var klar for 9 x 16 og greier... hva mener du da? 7,5" ?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror folka det blir med 7,5" x 16" uten skjermbreddere?

Jeg antar at denne Golf'en under her har 7,5" x 16" siden det er maks bredde på Momo Tuner felgene.

Noen her på forumet kjente han som eier den, vet dere noe? Dim. på dekkene?

post-2432-13804851775413_thumb.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med bedritent mener jeg at dekket ikke får "arbeide" normalt siden dekkside og sånn er deformert..

ja, jeg vil nok sikte meg på no 7.5" felger etterhvert..

9" ser ganske bra ut på kjerra mi. men har heller lyst å ha det mer "performance" enn looks..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider