Gå til innhold

S: 1985 BMW 528i

Ranger emnet


rolfi

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Selger min '85 528i nå grunnet at jeg ikke har tid til flere prosjekter.

Her er noen bilder av bilen.

 

1090909-bilde6-img_2528.jpg

1090909-bilde5-myengine.jpg

1090909-bilde2-frmeca.hejlebilenher.jpg

 

Det heftige bakskjørtet og TRX felgene følger ikke med!

 

Bilen går greit, når den blir varm holder nåla seg i midten uansett, diverse blå interiørdeler er nå svarte. Høydejusterbart førersete som er litt slitt. Men ikke noe ekstremt!

 

Er det noen spørsmål så bare kom med de!

 

Tar imot bud, må få bilen vekk. Bilen står på Ålgård (Rogaland).

 

Må forresten også nevne skaden på døra! Det er ikke på bildene, men døra har blitt bretta utover, så den er bulkete. Det samme er skjermen på den siden! For å fikse dette må A-stolpen slås inn og punktes og dør og skjerm må byttes.

 

Bakre lyddemper mangler også!

 

Bilen er rusta i gulvet og rundt om ellers.

 

Er det noe du lurer på så skriv her, send PM eller send e-post: rolftgjesdal (krøllalfa) gmail (dot) com.

 

Her er et bilde av skaden:

 

PICT0031.jpg

 

 

EDIT: Har satt mistepris til 3000,-

Kan også evt. byttes i noe annet, som f.eks felger, trx-dekk eller BMW E12 deler!

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva må til for og få skilter a.?

Det er jeg ikke helt sikker på. Må sveise noe rust (Ny kanal følger med) ihvertfall. Har ikke sett den siste Eu-godkjenningslappen så jeg er ikke sikker.

 

Men iflg. forrige eier var det pga. rust den ikke ble eugodkjent.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte du trengte bare felgene jeg.. er nesten ikke dekk på felgene:P hehe.. selge frontleppa på den bilen som er på bildet? sykt lyst på den leppa

Hehe, ok. Nei TRX dekk er helvete nok å få tak i :p og dyre nok. ;)

Selger helst hele bilen komplett som den står. Jeg vil si at 3k ikke er noe upris for den. Kan som sagt også byttes i felger med god kant, trx dekk eller noe annet morsomt. Ikke anlegg, for det har jeg ikke noe greie på ;)

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår