Gå til innhold

Knirking i Dører/vinduer 520 touring 2004 mod

Ranger emnet

Bimmer

Anbefalte innlegg

Hei

Har et irriterende problem med bilen min .

Når jeg kjører med bilen så kommer det irriterende knirke lyder fra side dørene.

Først trudde jeg at det var listene i dørene som knirket men det var det ikke.

For når jeg tar ned vinduene så forsvinner lydene. Så det vil si at det er i forbindelse med viduene/vindu glassene lydene kommer fra.

Det er akkuratt som at vinduene går for langt opp eller noe, men er litt vanskelig å forklare.

Hadde den inne til merke verksted som smørte noen lister.men det var før eg fant ut at det var vinduene.Så det hjalp ikke i det hele tatt.

Er det noen som har hatt samme problem eller som vet hva det kan være?

Hadde vært til stor hjelp!!

M3 speil tilhører bmw , ser eg det på biler som ikkje er Bmw river eg di av...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirkinga kommer i kontakten mellom glasset og gummipakninga.. smør den med noe silikonbasert guffe, BMW har noe spesialmiddel som ihvertfall funker fint. Da slutter knirkinga. Samme lyd kan komme fra setene hvor forskjellige deler gnisser, og andre steder i interiøret.. irriterende alt sammen ;)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirkinga kommer i kontakten mellom glasset og gummipakninga.. smør den med noe silikonbasert guffe, BMW har noe spesialmiddel som ihvertfall funker fint. Da slutter knirkinga. Samme lyd kan komme fra setene hvor forskjellige deler gnisser, og andre steder i interiøret.. irriterende alt sammen ;)

Nyttig informasjon. Har du navn på disse tingene? Jeg irriterer nemlig over knirk i høyresvinger på passasjersetet foran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider