S2sedan Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det er en T04 med S trim du har. Minste i T04 familien. Den skal klare 350hk på en slik motor. Viss du får målt lillediameter på turbinhjulet så kan vi finne ut hvilken trim den har også. Siter --------------- Lazer 93 Audi S2 Sedan(I garasjen 87 Audi 90 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det er en T04 med S trim du har. Minste i T04 familien. Den skal klare 350hk på en slik motor. Viss du får målt lillediameter på turbinhjulet så kan vi finne ut hvilken trim den har også. Gidder ikkje å skru av eksoshuset, men kommer ganske bra til med skyvelær og det ser ut til å være 58mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Eg hadde en lignende på min 740. T04b kompressor med S trim og en T3 ar63 turbin med standard trim Den fungerte meget bra. skuflet bra med luft alle rede ved 1.2 bar. Turbinen din trur eg ganske sikkert har en O trim. Dette oppsettet skulle holde til Max 350hk Står dette på eit gik gren med seperat wastgate? Skulle vert en turbin på AR 81 O trim med en T04E trim 50 eller en T04B med V trim Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Eg hadde en lignende på min 740.T04b kompressor med S trim og en T3 ar63 turbin med standard trim Den fungerte meget bra. skuflet bra med luft alle rede ved 1.2 bar. Turbinen din trur eg ganske sikkert har en O trim. Dette oppsettet skulle holde til Max 350hk Står dette på eit gik gren med seperat wastgate? Skulle vert en turbin på AR 81 O trim med en T04E trim 50 eller en T04B med V trim Gik grenrør og en HKS WG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Bra saker dette. Når du bytter til en noe større turbo som eg nemnte . Da kan du risikere at du nermer deg 380-400hk alle rede ved 1.4bar da med rette toppen og kammaksel. Du må ikke henge deg opp i laddetrykk. mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg