Ayapuri Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har tenkt i noen dager på hva slags grill jeg skal gå til innkjøp av. Noen som har noen formeninger om hva en bør gå for i disse tider? Selv sikler jeg på denne Vet også at mattig har et par av interesse. Minuset ved disse er jo at den ene er dønn orginal uten Opel logoen og den andre stikker ut. Men må si det heller også litt på denne som stikker ut. Så har jo også Rieger en. Men synes denne blir litt vanlig med tanke på at det er vel denne det går mest i. Noen flere jeg ikke har fått med meg? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertone Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Rieger sin synes jeg er finest. Det jeg gjorde på gamlebilen min jeg hadde for mange år siden var å skjære ut den rilla i midten på Rieger-grillen. Da blir den tøff serru. Siter x Opel Lotus Omega, prosjekt x Opel Zafira OPC x Opel Combo 2.0 16v turbo x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging) x BMW S38B38 (turbobygging pågår) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 kutter man ut rilla i midten får man jo helt lik grill som den første jeg posta :P Den første jeg posta har jo "bikube" stål ;) Men syntes det var elendig med svar på Astra forumet. Hvor blir det av folket? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Syns den øverste grillen krever at du har forlenget panser, noe du ikke trenger med Rieger-grillen.. Jeg hadde helt klart valgt den øverste, med badlook vel og merke. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Å style en Astra F er som å kjøpe ny sal til en død hest. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Du virket som en positiv kar ja. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Å style en Astra F er som å kjøpe ny sal til en død hest. Vi alle er forskjellige, og godt er det. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Å style en Astra F er som å kjøpe ny sal til en død hest. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 jeg dreit i ny grill og skjærte vekk både midtrille og emblem på original-grillen (den gamle vel og merke) blir helt likt men mye billigere... vises ikke på bilde(kommer) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Å style en Astra F er som å kjøpe ny sal til en død hest. Ta deg en runde i 240-forumet om du har et problem med å style "gamle" biler. Tror du får forklart hva folk mener om den saken mer effektivt enn her... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ta deg en runde i 240-forumet om du har et problem med å style "gamle" biler. Tror du får forklart hva folk mener om den saken mer effektivt enn her... Volvo 240 er blodharry da. På linje med Ford Sierra. Det er greit at slike biler styles til de ser ut som en utedo som er snudd opp-ned. De ser nemlig ut som en dass fra før, så forskjellen blir ikke så stor. Opel Astra er noe annet. En ganske alminnelig bil som passer for min mormor. Helt feil utgangspunkt for styling. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg har en Opel Astra, mann-med-hatt-bil, som er styla, synes den ble helt ok jeg. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Opel Astra er noe annet. En ganske alminnelig bil som passer for min mormor. Helt feil utgangspunkt for styling. Er det ikke det som er morsomt da? "Forvandle" en helt alminnelig bil til å bli mer sporty? Få sitt eget preg over sin egen bil slik at en selv blir fornøyd. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Er det ikke det som er morsomt da? "Forvandle" en helt alminnelig bil til å bli mer sporty? Få sitt eget preg over sin egen bil slik at en selv blir fornøyd. En bil blir ikke mer "sporty" etter å ha fått ettermontert noen grelle plastikkdetaljer. Sporty går mer på motor, hjuloppheng og den slags. Det viktigste er selvsagt at du er fornøyd med bilen din. Men ikke bli fornærmet hvis jeg ler og peker på bilen din mens du kjører forbi. Legg inn et bilde når du er ferdig med å montere disse overprisede plastikkdetaljene da. Jeg mistenker at vi har en kandidat for "Forumets mest harry bil". Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 En bil blir ikke mer "sporty" etter å ha fått ettermontert noen grelle plastikkdetaljer. Sporty går mer på motor, hjuloppheng og den slags. Det viktigste er selvsagt at du er fornøyd med bilen din. Men ikke bli fornærmet hvis jeg ler og peker på bilen din mens du kjører forbi. Legg inn et bilde når du er ferdig med å montere disse overprisede plastikkdetaljene da. Jeg mistenker at vi har en kandidat for "Forumets mest harry bil". Sporty utseende har du vel aldri hørt om? For all del, le så mye du vil av bilen min. Forumets mest harry bil? Er det ikke da på tide å åpne øya litt mer? Finnes da flust med biler som har mer plastikk. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg