Gå til innhold

Var på ikea på slependen i går...

Ranger emnet

Typhon

Anbefalte innlegg

...og skulle ha meg litt fleecepledd til 19,- pr stykk! Etter mye om og men finner jeg fram til tekstil-avdelingen, leter litt rundt men ingen IRMA der de egentlig skulle være. Etter å ha funnet et bortkommet fleecepledd i en annen hylle får jeg huket tak i en av de ansatte som forteller meg at det hadde vært en innom som hadde rasket med seg 200(!!!!!) slike pledd!!

Kan det ha vært noen av stor-byggerne her inne?? Har jo vært drøfta før vet jeg ;) kunne ikke han latt meg få kjøpt 10-12 stykker i det minste da? :P Om du leser dette kjøper jeg noen av deg!

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå har noen firma vært på ferde ja!

jepp

Kjøper sjeldent så mange i slengen sjøl da, meste jeg har handlet er vel 15-20 stk.

Ender som regel opp med at fruen finner på ett eller annet å bruke dem til :D men jeg klarer da å gjemme unna noen ;)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem som kan finne på å kjøpe 200 Irmapledd :D

Jeg og :respect

Ps. Jeg var på Ikea Slependen i går :hello:

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, og nå som alle her vet hvor man får tak i disse greie fleecepleddene kommer Ikea til å være utsolgt i all fremtid :D

Og en liten rettelse, tror de samme pleddene koster ca 29kr på Europris, så kan jo like gjerne handle der om man ikke skal handle 200 stk da ;)

Så mine handleturer på Ikea er alltid like spennende, fruen leter etter sengetøy, bestikk og annet jall, mens jeg bare går rundt for meg selv å tenker "Irma, hvor er du?" :D

Og de i kassa lurer jo sikkert på hvem faen du skal varme med alle disse pleddene :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider