Gå til innhold

Jeg fant en råååå fin Golf3 til 25000kr, men det er 1 problem med den.....

Ranger emnet

AlmRacing

Anbefalte innlegg

Ja, legger til beskrivelsen hans her jeg :) Bare sånn at folk er litt klar over hva som følger med av felger, motorer osv....

Beskrivelse

Har bygd den om fra GTD (75hk) til tdi (110 hk). Bilen starter ikke. Selges pga tapt interesse. Ingen innbytte. Ikke sms. Svarte 17" sommer. To motorer følger med en 110 hk 98 mod. Og en 96 mod 90 hk, begge Tdi motorer fra golf. Pop upp kit! Høydejusterbart understell. Eu ok i februar i år. årsavgift bet. IKKE SMS, helst ring.

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre her har sagt, lakk og karosserijobben på den er elendig.. stygg bredding, ruglete og ujevn, dårlig lakkering... min mening er at den IKKE er verdt 25k, hvertfall ikke når ikke felgene følger med..

kan ikkje sjå at det er dårlig lakka.. synst det ser hjavla bra ut, etter min mening.

- Honda Civic Esi 94 mod

- Toyota Carina 86 mod

- Toyota Carina 82 mod

- Ford Sierra 92 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kan lyve veit du. Den var ikke strøken IRL, etter hva jeg har hørt.

Ja, legger til beskrivelsen hans her jeg :) Bare sånn at folk er litt klar over hva som følger med av felger, motorer osv....

Beskrivelse

Har bygd den om fra GTD (75hk) til tdi (110 hk). Bilen starter ikke. Selges pga tapt interesse. Ingen innbytte. Ikke sms. Svarte 17" sommer. To motorer følger med en 110 hk 98 mod. Og en 96 mod 90 hk, begge Tdi motorer fra golf. Pop upp kit! Høydejusterbart understell. Eu ok i februar i år. årsavgift bet. IKKE SMS, helst ring.

Jeg tror de fleste klarer å trykke på annonsa og lese det selv, for å være helt ærlig.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da _|Dude(kamerat) solgte den, så var den bra i lakken..

Den ble lakkert først en mens han hadde den..Da ble det en del appelsin, og fargeforskjell.

Dette ble lakkert opp igjen, og bilen framstod som veldig bra..

Hvordan ny eier etter dette har behandlet bilen vet jeg ingenting om..

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider