Gå til innhold

bmw m3(e30) stakkars

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

mornsann... var ute med no kamerater i går og fikk se en driiit kul bredda m3(e30), han kjørte først forbi oss ved rortunet senter, også så vi ikke den på en stund og gikk til statoil og da kom den tilbake og vi lo godt når han ga litt gass for han hadde vell slitt ut bilen eller vært litt dårlig med olje den hadde nemlig.......

RÅDEBANK!!!! hahahahahahaha:hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må være sykelig sjalu...høres ihvertfall slik ut...

synd med en slik deilig bil!

missunnelig nei..er ikke det..men det var litt fun og se en som lixom sku være så kul og kjøre som en jævla dust første gang vi så han, å så kommer han tilbake med rådebank da må jeg le ass

massern; okei, visste ikke det jeg...

men bilen var pokker meg fin, det skal han ha, den var forresten sølv-farget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan jeg ikke si meg enig i det hele tatt. Om jeg ikke har et totalt skadet syn, så må jeg nesten si at M3'en er betraktelig og synlig breiere enn en standard E30.

Vanlig E30:

325i28nov57kl.jpg

E30 M3:

featured_car_e30m3_front_lg.jpg

Der kan du bedømme selv.

Om det bare er skjermene som er "formet" annerledes for å se breiere ut, så må jo dørene stikke mye lengre inn på M3 kontra en 325 f.eks. Og da ville det jo blitt en nokså snodig fasong på resten av karosseriet.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mornsann... var ute med no kamerater i går og fikk se en driiit kul bredda m3(e30), han kjørte først forbi oss ved rortunet senter, også så vi ikke den på en stund og gikk til statoil og da kom den tilbake og vi lo godt når han ga litt gass for han hadde vell slitt ut bilen eller vært litt dårlig med olje den hadde nemlig.......

RÅDEBANK!!!! hahahahahahaha:hammer

Kunne vel like så godt ha vært en bredda 318 skjønner jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider