Gå til innhold

volvomannen: volvo 242 L prosjekt "sleeper"

Ranger emnet

mekkemann

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk iligemåte!!.. hehe:) skikkelig sleeper farge det her da:)..

baklampene får du på radicast.se men tror dem er utsolgt for øyeblikke...

de hadde igjen de uten chrom kant;) skal lakke kanten sort uansett jeg så.

1977 volvo 242 turbo

1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer)

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

ikke for og være dust men anbefaler ikke akk sånne "kina" turboer.. min gikk til helv***e.. egentlig bare bajs med de. materialer i aksler, impellere, hus osv er ikke spess bra. bedre og gå for en netics eller garrett turbo trur jeg. mulig at de turboene funger for enkelte men etterhvert når du får litt gamp og begyner og bruke redskapen litt ordentlig så er det litt kjipt og kanskje rase motoren pga turboras.

volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for og være dust men anbefaler ikke akk sånne "kina" turboer.. min gikk til helv***e.. egentlig bare bajs med de. materialer i aksler, impellere, hus osv er ikke spess bra. bedre og gå for en netics eller garrett turbo trur jeg. mulig at de turboene funger for enkelte men etterhvert når du får litt gamp og begyner og bruke redskapen litt ordentlig så er det litt kjipt og kanskje rase motoren pga turboras.

Har man brukt mye penger på en motor som er holdbar, så ville ikke jeg heller gått for noe kinaturbo som plutselig har sendt flak av metall inn i motoren! :P

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nye bilder på gang i tråden da?:)

-har bilder hjemme, men skjer lite om dagen for er i militæret....

-bruker en stor sandblåser hehe..hulle i pistolen er vel 15-20mm elno så kunne egentli ha sandblåst hele bilen med den hehe..

-ang turboen så har jeg hørt mye rart om dem ja:P.. er forskjellig fra turbo til turbo tror jeg, hørt noen som har kjørt med dem å de funker helt greit mens andre er bare dritten.. men forhåpentligvis blir det ny garret turbo ettervert + spm råder..

men skal bli ferdi med den, er ikke såå mye igjen..:uhhmmwhat?:

har ikke gitt opp for å si det sånn, klør i finga for å komme meg hjem å gjøre den helt ferdig. håper på å få slædde litt til sommern. det som står igjen i grove trekk er å sveise ferdig buret, lakkere utvendig,eksos, bensintilførsel.. :happyhappy:

*volvo 240 glt 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.trianglesunlimited.com/

det er vel denna sida du er ute etter.

vet at peugeot 407 har 17" stålfelger som passer i boltsirkel, men du må ha spacere. tror de har samma innpress som nyere volvoer.

er lite som er tøffere enn store stålfelger i sølv!

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.trianglesunlimited.com/

det er vel denna sida du er ute etter.

vet at peugeot 407 har 17" stålfelger som passer i boltsirkel, men du må ha spacere. tror de har samma innpress som nyere volvoer.

er lite som er tøffere enn store stålfelger i sølv!

der hadde du sia ja ;)..

store stål felger er tøft :)

*volvo 240 glt 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider